Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syntes dere var vondest?

Anonymous poster hash: aaf74...659

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En nål på huden eller en vannmelon ut av dåsa........ tror du kan gjette deg til hva som var vondest.

Anonymous poster hash: 645e8...126
  • Liker 1
Skrevet

Nei, jeg er ikke særlig morsom :) er noe jeg lurer på. Gruer meg og vil sammenligne noe med det ;)))

Anonymous poster hash: aaf74...659

Skrevet

Har kun tatt tatovering , men tror nok ikke det kan sammenlignes en gang.... Tatovering er småprikking over kort tid på et område, men fødsel er jo sterke muskel sammentrekninger over lengre tid, samtidig som at man skal presse ut en baby.

Skrevet

Tatovering er ikke i nærheten a fødsel. Det er så langt ifra at det nesten ikke kan sammenlignes.

Anonymous poster hash: 0f148...c18
  • Liker 1
Skrevet

Hehe, du kunne spurt "hva er vondeste, å bli klødd på ryggen eller føde?"....

• Liker 4
Skrevet

Det spørs hvor stor tatoveringen er. Jeg satt en del timer på den siste jeg tok og jeg hadde mye heller født. Mye heller. Det er kjappere, det er pauser og det er langt, langt kortere tid, for min del, der det er snakk om å ha det vondt.

• Liker 1
Skrevet

Det svei godt når jeg ble tatovert over ryggraden men hvis det er mindre smertefult enn å føde så ser jeg ikke poenget med smertelindring under fødsel og hvorfor kvinner sier at fødsler er så vonde, da må alle kvinner som har født være skikkelige pingler når det gjelder smerter. Og sånn trur jeg ikke at det er.

Har hatt menssmerter som har vært vondere enn å ta mine tattiser.

Skrevet

Og sånn trur jeg ikke at det er.

Spiller egentlig ingen rolle hva man tror. Kvinner har ulike fødsler. Sånn er det bare.

Skrevet

Spiller egentlig ingen rolle hva man tror. Kvinner har ulike fødsler. Sånn er det bare.

jo man er forskjellig sånn sett men jeg sammenligner med min tatovering, er den vondere enn min fødsel som kommer om få uker så blir jeg meget overrasket!
Skrevet

Det kommer jo helt an på fødsel, og helt an på tatoveringen :P Hvis min fødsel var 10 på smerteskalaen var tatoveringen min -5. Smerte har fått en ny betydning etter fødselen, og de fleste kan nok ikke sammenligne det på noen måte.

Skrevet

Jeg har enda aldri født, men jeg tipper det er en god del verre enn å bli tattovert.

Sist jeg var inne og fikk fylt huden med blekk, så brukte han 4 timer. Og det ble tattovert på albuen og oppunder armhulen. Det er IKKE prikking i huden. Jeg var så stein på endorfiner når jeg kom hjem at jeg sovna på senga med alle klærene på.

Skrevet

Men hvorfor utsetter du deg selv for disse svarene Ts, hvis du gruer deg til å føde? Det er jo ganske innlysende at fødsel for mange utpeker seg til å være vondest selv om det egentlig ikke kan sammenlignes fordi det er to ulike typer smerte. I en fødsel er jo hele kroppen med på prosessen, mens en tattovering er lokalt på huden.

Det betyr ikke at en fødsel er nødt til å være sinnsykt vondt, eller at en tattovering er piece of cake - som Silfen så bra sa så har folk forskjellige fødsler. :) Det første kusinen min sa da hun hadde født og fikk den lille opp til seg var "dette kunne jeg godt ha gjort igjen".

Hvis du gruer deg, så tror jeg det er bra å prate om frykten med en jordmor.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...