AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Snuppa på 11mnd er på 3.uke i bhg. Tilbakemelding er positive-hun koser seg, men spiser nesten ikke. Toppet seg i dag da søvnen ogdå ble kort. Hun har spisr 3x allerde siden legging 1830. Detter er ikke normalen her i huset. Vet at barn ikke sulter ihjel etc, men det er vondt for mammshjertet å se henne då dulten. Jeg vet ar bhg prøver det de kan, men nekter hun då nrkter hun.......vil dette bli bedre. Skal snakke med bhg i morgen....stakkars jenta mi. ...Anonymous poster hash: f09b1...2fa
Molte Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Jeg trur nok det vil rette seg etterhvert Alt er nytt og fremmed for henne enda. Så når hun føler seg husvarm, så spiser hun nok
anónimo Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Det kommer til å bli bedre etterhvert. Har de forsøkt forskjellig mat? grøt/middagsglass/skive/frukt osv.?
Gjest pysepusen Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Det går seg til Da min begynte for to år siden nektet han å spise maten der. Han hadde med grøt på glass, men nektet å spise den ved bordet... Han ble matet et annet sted før alt bedret seg og han spiste barnehagematen ved bordet
Tordensky Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Uffda, ikke kjekt det der... Spiser hun hjemme? Er litt spisevegring på gutten her og (11mnd, vært i bhg en måned). Men om han ikke spiser det de serverer så får han foreløpig middagsglass eller grøt - de finner noe han vil ha. Det er veldig godt å vite. Nattamming har virkelig tatt av her igjen, pga tenner, forkjølelse og nærhetsbehov... Håper det bedres fort for dere :-)
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 Hadde samme problem vi også, selv om det bare varte i noen dager. Vondt å oppleve, men det gikk over til tross for at jenta vår protesterte KRAFTIG på å være i bhg i starten. VI sendte med henne noe vi visste hun likte godt (kiwi), slik at hun iallefall fikk i seg det etterhvert, og etter kort tid, rettet det på seg. Anonymous poster hash: 9b12e...f87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå