Gå til innhold

vil barn spise i bhg etterhvert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa på 11mnd er på 3.uke i bhg. Tilbakemelding er positive-hun koser seg, men spiser nesten ikke. Toppet seg i dag da søvnen ogdå ble kort. Hun har spisr 3x allerde siden legging 1830. Detter er ikke normalen her i huset. Vet at barn ikke sulter ihjel etc, men det er vondt for mammshjertet å se henne då dulten. Jeg vet ar bhg prøver det de kan, men nekter hun då nrkter hun.......vil dette bli bedre. Skal snakke med bhg i morgen....stakkars jenta mi. ...

Anonymous poster hash: f09b1...2fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trur nok det vil rette seg etterhvert :) Alt er nytt og fremmed for henne enda. Så når hun føler seg husvarm, så spiser hun nok :)

Skrevet

Det kommer til å bli bedre etterhvert. Har de forsøkt forskjellig mat? grøt/middagsglass/skive/frukt osv.?

Gjest pysepusen
Skrevet

Det går seg til :) Da min begynte for to år siden nektet han å spise maten der. Han hadde med grøt på glass, men nektet å spise den ved bordet... Han ble matet et annet sted før alt bedret seg og han spiste barnehagematen ved bordet :)

Skrevet

Uffda, ikke kjekt det der... Spiser hun hjemme? Er litt spisevegring på gutten her og (11mnd, vært i bhg en måned). Men om han ikke spiser det de serverer så får han foreløpig middagsglass eller grøt - de finner noe han vil ha. Det er veldig godt å vite. Nattamming har virkelig tatt av her igjen, pga tenner, forkjølelse og nærhetsbehov... Håper det bedres fort for dere :-)

Skrevet

Hadde samme problem vi også, selv om det bare varte i noen dager. Vondt å oppleve, men det gikk over til tross for at jenta vår protesterte KRAFTIG på å være i bhg i starten. VI sendte med henne noe vi visste hun likte godt (kiwi), slik at hun iallefall fikk i seg det etterhvert, og etter kort tid, rettet det på seg.

Anonymous poster hash: 9b12e...f87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...