Gå til innhold

Trenger hjelp til å velge mellom tre guttenavn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ask eller

Eirik eller

Aksel

Vil ha et sterkt og flott navn. Hva assosierer dere med disse navnene? Helst et som ikke er for populært, men det er nok vanskelig....Og egentlig et som ikke er for problematisk internasjonalt, men det er ikke det viktigste....

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Av de navnene velger jeg Ask. De 2 andre bare minner meg grådig om noen personer.. Dessuten er Ask finest. Minner meg om Langedrag, og jeg tenker også en flott ung mann!

Endret av Soyli
Skrevet

Jeg synes alle navnene er fine, men min favoritt er nok Aksel.

Anonymous poster hash: 7104c...936
Skrevet

Jeg synes Eirik er et kjempe bra navn. Hadde valgt det selv om ikke noen i nære relasjoner hadde hatt navnet.

Anonymous poster hash: 0ae47...600

Skrevet

Foretrekker Ask og Eirik. Og de står best alene. :)

Skrevet

Jeg tenker:

Aks=aske

Aksel=en akse/aksellere

Eirik= helt ok navn, det jeg ville likt best av de

Men jeg assosierer ofte navn med andre ting om det er lignendes

Skrevet

Jeg liker Aksel. Har egentlig lyst til å bruke det selv, men er litt usikker da venninna mi også har tenkt på det samme.. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns Ask er fint og Eirik også. Aksel har jeg aldri likt, jeg ser for meg en lang, hengslete narkoman av en eller annen grunn.

Skrevet

Aksel og Eirik er flotte navn. Ask syns eg er litt pussig som navn, det er jo et tre...

• Liker 1
Skrevet

Ask syns jeg er veldig fint, selv om jeg tenker mye på trær. Aksel er også veldig fint. Eirik syns jeg ikke er "sterkt" navn, men det kan være fordi jeg kjenner noen gutter med navnet.

Skrevet

Ask er jo dyrenavn... Men det er jo trenden nå de siste årene :P Er ikke lenge siden Lucas ble superpopulært til unger heller!

Skrevet

Ask er jo dyrenavn... Men det er jo trenden nå de siste årene :P Er ikke lenge siden Lucas ble superpopulært til unger heller!

Hvilket dyr heter Ask?

• Liker 3
Skrevet

Hvilket dyr heter Ask?

Ask er en ulv på Langedrag naturpark. Men ja, - hvilket annet dyr kalles Ask?

Anonymous poster hash: 0db0f...2f1

Skrevet

Hvilket dyr heter Ask?

Vet om både hester, hunder og katter som heter det...

Skrevet

Ask eller Eirik. Eirik er på vei ut(?), og Ask er nylig kommet inn. Vanskelig å si hvem jeg helst vil ha, men jeg ville droppa Aksel.

Anonymous poster hash: 0db0f...2f1
Skrevet

Vet om både hester, hunder og katter som heter det...

Ja, men dyrenavn i dette tilfelle menes jo f.eks. Bjørn eller Ulv (Ulf)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...