AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Jaaaaahhh sukk... hehe jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid. Synes det er kjempekoselig, selv om det overhode ikke var planlagt. Vi har begge barn fra før og bor ikke på samme sted noe som kommer til å bli en utfordring. Det er jo ikke bare å flytte så jeg tenker at en bare må ta det som det kommer. Når han er på jobb så er han i nærheten da. Han jobber på båt og er der i en mnd av gangen. Er hjemme like lenge. Der har han den ordningen at han har sine barn 50% av tiden han er hjemme. Det jeg lurer på, er hvordan stiller det seg økonomisk for oss når vi ikke kommer til å bo sammen? Vi er jo kjærester, men bor ikke sammen. Ikke fast over lengre tid i alle fall... Dette var ikke så lett..... Anonymous poster hash: ef5bd...46e
Molte Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Du får ikke noe mere rettigheter av å bo hver for dere enn å bo sammen. Siden du har et forhold til faren så får du ingen aleneforsørger stønad.
sjøhest Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Dere må jo nesten flytte sammen hvis dere er kjærester og skal ha barn ilag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå