Gå til innhold

Hjelp! Mulig å kansellere ordre på Netthandelen? (Haster)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved en feil er det vunnet en auksjon på netthandelen nå i kveld. Jeg har aldri handla derifra før, men har hørt at det går an å kansellere en ordre.

Noen erfaring med dette, hvordan gjør jeg det? Har lett overalt på sidene deres, men finner ikke noe info om dette.

På forhånd tusen takk for svar!

Anonymous poster hash: e997c...0e5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke betaler innen fristen, får du heller ikke varen:-) tror det er så lett:)

Anonymous poster hash: a9399...02a

Skrevet

Jeg gjorde det. Sendte de en mail at jeg angret. Men fikk til svar det får gå for denne gangen. For bet du ikke innen fristen så kan du bli utestengt også. Og samme advarselen fikk jeg vel etter jeg ville kansellere ordren. At jeg fikk det nå, men ikke flere ganger.

Jeg bydde på ei glattetang, og så noen få dager etterpå gikk jeg til frisøren og klipte meg kort. Så hadde ikke bruk for den alikevel :P

Anonymous poster hash: ce1af...c07
Skrevet

Tror neppe jeg kommer til å handle derifra noen sinne, så gjør ikke noe om jeg blir utestengt. Var jo helt vanvittige fraktpriser, jo???

TS

Anonymous poster hash: e997c...0e5
  • Liker 1
Skrevet

Greia med Netthandelen er at det lønner seg ikke å kjøpe en eller to ting, for da får du ikke "tjent inn" prisen for varene pga den høye frakten.

Men det skal jo også sies at du selv har ansvar for å sjekke fraktpriser, for dette varierer.

Skrevet (endret)

"Ved en feil"...

:fnise:

Endret av Chloe-
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...