Gå til innhold

Helt forferdelig å dra fra kjæresten (selv om vi sees hele tiden)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette normalt?

Jeg og kjæresten min ser hverandre minimum 3 ganger i uka, og på søndag f.eks så hadde jeg vært hos han helt siden torsdag, og da gråt jeg da jeg dro, selv om jeg visste at jeg kom til å se han i dag.

Så i dag så begynte nesten han å gråte da han skulle dra fra meg, selv om han skal komme til meg på torsdag allerede. Det er så fælt hver eneste gang vi skal dra fra hverandre, og i mitt forrige forhold var det ikke sånn selv om jeg så han en helg hver 3 uke max.

Jeg skjønner ikke hvorfor det er så utrolig forferdelig å skilles, når vi vet at vi skal sees igjen veldig snart. Noen andre som har det sånn?

Vi har vært sammen siden slutten av juli.

Anonymous poster hash: 1276e...3bf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere trenger å være mer selvstendige..

Anonymous poster hash: 8bd8b...6e6
  • Liker 3
Skrevet

Vi bor begge for oss selv og er veldig selvstendige, så jeg tror ikke det er det som er problemet :laugh:

-TS

Skrevet

alvorlig seperasjonsangt? dere er vel begge veldig sensitive da....bra det går begge veier...

Anonymous poster hash: 72d2e...115
  • Liker 2
Skrevet

Vi bor begge for oss selv og er veldig selvstendige, så jeg tror ikke det er det som er problemet :laugh:

-TS

Det høres ikke sunt ut likevel..

• Liker 2
Skrevet

Dette roer seg nok etterhvert skal du se ;) Tar det egentlig som et tegn at du har møtt noen du virkelig liker! Ingenting trenger å være "unormalt" pga det.

Anonymous poster hash: 7ebf2...b30
  • Liker 2
Skrevet

alvorlig seperasjonsangt? dere er vel begge veldig sensitive da....bra det går begge veier...

Anonymous poster hash: 72d2e...115

Nåja, det har vi nok ikke. Vi har ikke angst for å skilles, men vi er lei oss når vi skal dra fra hverandre.

-TS

Skrevet

Dette roer seg nok etterhvert skal du se ;) Tar det egentlig som et tegn at du har møtt noen du virkelig liker! Ingenting trenger å være "unormalt" pga det.

Anonymous poster hash: 7ebf2...b30

Ja, jeg har aldri følt noe sånt for noen andre som det jeg føler for han, og han sier også at han er utrolig glad i meg, så kan være sånn som du sier ja :)

Takk :) -TS

Skrevet

Baha! Ikke enig. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 2 år, og jeg synes det er tomt/leit å reise fra ham over en kort tidsperiode - det gjør en faktisk litt galere å være borte over en helg, fordi da går man og lengter og vet at det er så nære, men likevel så er det ikke enda! Jeg tror kanskje dette er litt av "problemet" ditt, TS :)

Det blir jo litt bedre med tiden selvsagt, og jo lenger man er borte fra hverandre, jo bedre forbereder man seg på å takle det - men of course går denne grafen nedover på et punkt også, hvis man er for lenge borte fra hverandre.

• Liker 2
Skrevet

Du høres ekstremt needy ut.

Skrevet

Er dere veldig unge?

Vi er rundt 20, så jeg vil ikke si vi er veldig unge.

Baha! Ikke enig. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 2 år, og jeg synes det er tomt/leit å reise fra ham over en kort tidsperiode - det gjør en faktisk litt galere å være borte over en helg, fordi da går man og lengter og vet at det er så nære, men likevel så er det ikke enda! Jeg tror kanskje dette er litt av "problemet" ditt, TS :)

Det blir jo litt bedre med tiden selvsagt, og jo lenger man er borte fra hverandre, jo bedre forbereder man seg på å takle det - men of course går denne grafen nedover på et punkt også, hvis man er for lenge borte fra hverandre.

Takk :)

Skrevet

Jeg hadde det sånn en liten periode før vi flyttet sammen, da hadde vi vært sammen i ca 6 mnd, med avstandsforhold, og det var veldig tøft på slutten å reise fra hverandre.

Samt den ene perioden jeg bodde litt hjemme hos mine foreldre pga mus i leiligheten og stengte veier som førte til at en biltur på 10 min tok nesten 40 min.

Tror du må jobbe litt med tankene dine, og prøve å se positivt på at dere ikke er sammen hele tiden, det er viktig å huske på seg selv og venner/familie når det kommer en ny kjæreste inn i bildet. :)

Regner med at det vil gå over, dere har trossalt ikke vært sammen så veldig lenge.

Nå er det en sann glede å sende forloveden bort noen dager, eller reise bort selv. :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 40 og blir likevel trist når min kjære reiser bort. Selv om jeg vet at det bare er for en dag eller to, så savner jeg henne veldig kjapt. Går ganske greit gjennom dagen, men v e l d i g tomt å legge seg alene :( Men....det er likevel på en måte deilig å kjenne savnet, for da setter man jo veldig pris på det når man igjen ses :)

Så ta det som et godt tegn at du reagerer slik du gjør....for det viser jo bare at du elsker han og bryr deg om. Den tiden hvor folk bare er glad for en frihelg kommer så altfor fort på mange, så du får bare håpe den tiden aldri innhenter deg :(

Anonymous poster hash: 0cc86...40c
  • Liker 2
Skrevet

Noen syns det er veldig trist, andre mindre trist. Det er viktig å huske at du bare har annerledes følelser og annerledes behov. Det betyr ikke at dine behov for å være mye og lenge sammen er "dumme",mens andre som greier seg helt fint med tid fra hverandre er "bedre". Du er bare sånn du er!

Skrevet

Jeg syns det høres ut som dere liker hverandre veldig, veldig godt :)

Jeg er selv oppi et avstandsforhold nå, og vi ser hverandre hver 14 dag sånn ca. Vi gråter når vi reiser fra hverandre, selv om det ikke er lenge til neste gang. Og jeg syns egentlig ikke det er så rart: vi liker hverandre, elsker hverandre, og vil aller helst være sammen hele tiden.

Folk er vel litt ulike rett og slett. Noen syns det går helt fint, mens andre felller noen, eller mange, tårer.

Skrevet (endret)

jeg kjente det sånn i begynnelsen.

Jeg var 22 år, og han 28 år. Vi bodde ikke sammen, og hver gang han enten kjørte meg hjem til min leilighet -eller dro hjem til seg, så var det en sorg.

Det Gikk over når vi flyttet inn sammen. Forholdet har vart i 11 år, så det er ingen tvil om at jeg kjente en annen type kjærlighet for han enn noen andre. Det er bare å jobbe seg igjennom det.

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

Jeg var 22 år, og han 28 år. Vi bodde ikke sammen, og hver gang han enten kjørte meg hjem til min leilighet -eller dro hjem til seg, så var det en sorg.

Det Gikk over når vi flyttet inn sammen. Forholdet har vart i 11 år, så det er ingen tvil om at jeg kjente en annen type kjærlighet for han enn noen andre. Det er bare å jobbe seg igjennom det.

Siden jeg er i samme situasjon syns jeg dette var veldig koselig å lese!:)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Siden jeg er i samme situasjon syns jeg dette var veldig koselig å lese! :)

Så heldig du er. Det er den fineste delen av mitt liv, hands down.

Det tok 5 år før vi flyttet inn sammen, og vi har tatt det med ro. Bare å våkne opp ...ennå! snu meg til siden å se han sove, så kiler det i magen og jeg smiiler til leppen nesten sprekker. Jeg liker han EnnÅ! Åssen går det ann å like noen så mye - så lenge?

I forkant leste jeg en del for å forstå åssen menn funker. (for så langt hadde jeg ikke lyktes)

Det ble min bibel...http://martinoestergaard.dk/boger/vejen-til-mandens-hjerte/

Jeg var klar for reisen vi begikk oss ut på, og han er den fineste jeg vet...

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

Fint å lese. Tusen takk! :)

-TS

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...