Gå til innhold

ET BRA KALLENAVN FOR EMMA?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emma er jo kort nok i utgangspunktet da. Eneste jeg kommer på er "Em"

• Liker 2
Gjest slettetbruker
Skrevet

Emma er jo kort nok i utgangspunktet da. Eneste jeg kommer på er "Em"

Det er så teit.. Emma er seriøst det mest upraktiske og stygge navnet på jord

Gjest slettetbruker
Skrevet (endret)

.

Endret av Mephistopheles
Skrevet

Eneste jeg også kan komme på er "Em" Det er så kort navn at det er ikke enkelt å finne kallenavn til navnet, da må det være kallenavn til selve personen isåfall.

Men Emma er jo et fint navn det vel?

Gjest slettetbruker
Skrevet

Blemma

Fabulous. Ble kalt det på barnskolen.. Nå er det Emski og Hemma som gjelder.

Eneste jeg også kan komme på er "Em" Det er så kort navn at det er ikke enkelt å finne kallenavn til navnet, da må det være kallenavn til selve personen isåfall.

Men Emma er jo et fint navn det vel?

Emma er et stygt navn.

Skrevet

Ma? Lille-Ma? Barn eller voksen? Er det kjæresten, kan du vel kalle henne "skatt", kjære, osv, eventuelt noen mer private navn, men må nok holde deg til Emma, Em eller Ma offentlig. Er det din datter eller stedatter, er jo mulighetene mange: Gullet, Vesla, Tulla, Prinsessa osv. Andres barn må du nok bare bruke navnet på.

Gjest slettetbruker
Skrevet

Ma? Lille-Ma? Barn eller voksen? Er det kjæresten, kan du vel kalle henne "skatt", kjære, osv, eventuelt noen mer private navn, men må nok holde deg til Emma, Em eller Ma offentlig. Er det din datter eller stedatter, er jo mulighetene mange: Gullet, Vesla, Tulla, Prinsessa osv. Andres barn må du nok bare bruke navnet på.

Vil helst ikke bli kalt lilla-ma, men bra forslag <3

Skrevet

Jeg tror du burde jobbe med å akseptere deg selv fremfor å finne et kallenavn :hug:

• Liker 3
Skrevet

Ems? Har ei Emma i venninnekretsen vi kaller det.

Skrevet (endret)

Datteren min heter Emma, blir kalt Ems av vennene sine

Endret av Hope2013
Skrevet

Ems og Emsi og Elf ( initialer) blir min kalt.

Gjest slettetbruker
Skrevet

Jeg tror du burde jobbe med å akseptere deg selv fremfor å finne et kallenavn :hug:

Mener du at jeg må akseptere det faktum at jeg har verdens styggeste navn??

Skrevet

Mener du at jeg må akseptere det faktum at jeg har verdens styggeste navn??

Du kan jo bytte navn.

• Liker 2
Skrevet

Du kan jo akseptere at du har et helt alminnerlig navn, et navn som du ikke ville ha valgt selv, men som veldig mange andre syns er pent (ellers ville det ikke vært så populært). Verken du eller verden vil bli noe annerledes hvis du het noe annet. Emma er ikke det navnet som kommer hyppigst over lister hersom "si det styggeste navnet du vet".

• Liker 1
Gjest tuppesjura
Skrevet

Emma er jo absolutt ikke stygt! Datteren min heter det! Hun går ofte under emsen eller emmamor,men det hjelper vel ikke på det problemet du har.

Skrevet

Emma er jo et kallenavn/forkortelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...