Gå til innhold

Originale bordkort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Var i et bryllup der de hadde tynne avkappet bjørkerundinger med litt Erika på som pynt (slik man kutter agurk, men litt på skrå). Og navnet skrevet på med tusj.

Skrevet

Så du bryllup-bente igår?

De bordkortene de viste der synes jeg var kjempestilige, og vurderer å ha slike selv!

De var i gjennomsiktige rør.

Skrevet
Så du bryllup-bente igår?

De bordkortene de viste der synes jeg var kjempestilige, og vurderer å ha slike selv!

De var i gjennomsiktige rør.

De synes jeg og var drit-stilige!Tro hvordan de var lagd??

Skrevet

var det ikke en sånn kort bok i den hobbybokklubben? Enda en grunn til å melde seg inn!

Skrevet

Telys

Blad

Blomst m/ lapp

Shots-glass (skjært ut i tre f.eks)

Sjokolad m/ navn påskrevet

Gjest Seleena
Skrevet

Kva med å bruke eføy? Eg syntes at bordkorta og sanghefte skal stå i eit med inbydelsane - at dei har dei same fargane og same skrifta. Det gir eit heilhetsinntrykk. Ellers -som liv seier- så finst det jo bøker til inspirasjon :)

Når giftar du deg? :wink:

Skrevet

Aner ikke! men det må vi vel greie å finne ut??? Jeg har fundert litt på det idag, og har sååå lyst til å ha sånne da! :D

Skrevet

Det er disse som har laget bordkortene dere snakker om. Ta en nærmere kikk på dette bildet Er riktignok invitasjonene og ikke bordkortene....

Gjest gjest1
Skrevet
Kva med å bruke eføy? Eg syntes at bordkorta og sanghefte skal stå i eit med inbydelsane - at dei har dei same fargane og same skrifta. Det gir eit heilhetsinntrykk. Ellers -som liv seier- så finst det jo bøker til inspirasjon :)

Når giftar du deg? :wink:

Sommaren -06. Så eg har GOD planleggingstid. :) Eføy, seier du? Er ikkje det slike blomster-greier då? Vi vil ha invitasjonar, bordkort og songhefter - samt bordpynt i samme stil, ja. Skal ha ein naturinspirert stil, der mange kvitfargar sikkert kjem til å gå att.

Og ja, Liv - er allereie medlem i hobbybokklubben eg! Men har ikkje bestemt meg for om eg vil ha kort, eller noko litt meir originalt. Får sjå.

Skrevet

Det er disse som har laget bordkortene dere snakker om. Ta en nærmere kikk på dette bildet Er riktignok invitasjonene og ikke bordkortene....

Takk for hjelpen!!

Gjest Madley
Skrevet

Vi kjører sjøtema og har plukket massevis med kuskjell somskal lakkes og skrives på.

Skrevet

Jeg tenkte at jeg skulle kjøpe silkebånd. Disse skriver jeg navnene til gjestene på, og knyter dem rundt stetten på glassene.

Skrevet

Vi skal tørke blader fra hekken vi har i hagen, og skrive navn på dem.

Gjest gjest1
Skrevet

Trur det kan bli fint med blader, faktisk! Ser eg har Eføy som potteplante i stua, er dette ei plante som veks ute også? Går det an å få tak i den på Vestlandet?

Skrevet

Min kjære har alltid vært litt hobbygeolog og opptatt av stein. Han ønsker derfor at bordkortene skal være fine steiner fra stranda, pusset og lakkert og med navnet i gulltusj. Og når han for en gangs skyld har sterke meninger om noe med bryllupet, skulle det bare mangle om han ikke får det som han vil! (Men steinene skal han få gå ut og plukke sjøl... :ler:)

Skrevet
Trur det kan bli fint med blader, faktisk! Ser eg har Eføy som potteplante i stua, er dette ei plante som veks ute også? Går det an å få tak i den på Vestlandet?

Den finst def. som hageplante - desse har mykje større blad enn dei små stoveplantene, er tjukkare, og held seg fine i dagevis etter at du har plukka dei! Viss du har sett husvegger, gjerde eller liknande som har vore heilt dekka av grøne blad, er dette som regel eføy - ei villig plante kan du seie! :wink: Denne finst det mykje av - finst dessutan ulike typar, med litt ulike blad. Spør nokre du kjenner, eller kikk på det bildet eg la inn i ein nanna link, og gå rundt og snik i hagane til folk...:wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...