Gå til innhold

Hva passer over peplum top?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg gå med en sort bukse, peplum topp og et smykke.

Greia er at jeg INNE må ha noe over, og hva kan det være uten at det ser stygt ut og ikke blir for varmt?

Ikke spør meg hvorfor vi må ha noe over.

Anonymous poster hash: 0670a...951
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte først på en blazer, men mulig det blir litt varm. En enkel cardigan kan også være fint, men pass på at den ikke er for lang. :)

Skrevet

Jeg bruker mye peplum, og tar ofte en bolero over, eller en "chiffon"-cardigan. Da ser du fremdeles hensikten av tulipan-formen, men får dekket skuldrene. Eventuelt, som awesome sier, en blazer? :-)

Skrevet

Jeg bruker ofte kort skjorte til mine utallige peplum-plagg. Typ lengde som går til midjen/rett under.

Skrevet

ingenting passer til peplum-topper

Anonymous poster hash: 184f7...7a7
  • Liker 2
Skrevet

peplum topper er forferdelig stygge....Men om jeg måtte gå med en og hatt noe over så ville jeg valgt en midjekort blaserliknende ting.

Anonymous poster hash: 865f9...822
Skrevet

ingenting passer til peplum-topper

Ingen spurte om din personlige mening om peplum-topper, så hold det utenfor tråden.

TS; Jeg pleier å bruke kortere cardigan. :)

• Liker 1
Skrevet

Ingen spurte om din personlige mening om peplum-topper, så hold det utenfor tråden.

TS; Jeg pleier å bruke kortere cardigan. :)

Sa jeg noen gang noe om min personlige mening om disse toppene er stygge eller fine? Her spør noen om hva folk mener passer til en peplum-topp, og da regner jeg med at det spør etter hva folk PERSONLIG SYNES passer til en peplum-topp. Jeg synes ingenting passer til en peplum-topp, ergo bør man ikke ha noe annet enn skjørt eller bukse til peplum-topp.Er ikke noe feil eller galt her.

Slapp off.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...