Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cuddly
Skrevet

Jeg har tørr overhud og bruker Kanebo cream finish.

Det er den beste hittil, men er ikke helt fornøyd - syns den kan se litt flassete ut på en måte... og kanskje litt for matt?

Men dekkevnen er bra - har litt å skjule, og fargen er perfekt.

Trodde jeg hadde funnet redninga da jeg bestilte Dermalogica sin, men den dekker dårlig og fargen er grusom! BOMkjøp :-?

Så det jeg lurer på er; hvis du har tørr hud, men likevel litt kviser og "ting" - hva er favoritten?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Den nye til Clinique skal være bra, tror den heter Perfectly Real (selv bruker jeg bare concealer og løst pudder)

Gjest Cuddly
Skrevet

Hmmm, leste om den nye fra Clinique - må dra å prøve den en dag.

Har jo aldri vært direkte misfornøyd med deres make-up.

Må ha ny mascara, og skal prøve en fra Clinique denne gangen.

Gjest anneline
Skrevet

Er også begeistret for sminken til Clinique ettersom det ikke skal så mye til før jeg får småkviser og utslett av annen sminke.

De har ørten typer så du finner garantert noe som passer deg vil jeg tro.

Jeg ville ikke kjøpt før jeg hadde gått en hel dag med den på, ettersom man da får se hvordan den oppfører seg i lengden.

Hvis huden din har lett for å få småkviser er det kanskje lurt å prøve en som ikke inneholder olje selv om huden din er litt tørr.

Selv bruker jeg Kanebo Total Finish som jeg synes passer perfekt til min hud som er kombinasjonshud som er både tørr og fet innimellom (og bryter ut med småkviser hvis jeg ikke passer litt på). Vet at mange synes den er for dekkende, men det er den ikke på meg, den bare glir inn i huden min og gir en meget naturlig finish.

Har enda ikke funnet noe bedre, så det kan kanskje være verdt å prøve den? Den skal passe til alle hudtyper i følge Kanebo's sider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...