Gå til innhold

Kusinen min er veldig opptatt av "do". Hva feiler det henne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor sammen med min kusine nå, og hun er sykelig opptatt av "do", og muligens nakenhet. For å nevne noe om hvorfor jeg mener det:

-hun har dodøren åpen hver gang hun gjør sitt fornødende

-hun snakker høyt om at hun må sånn på do

-hun nevner at hun må på do, skal på do, har vært på do hele tiden

-hvis jeg er på badet (hun vet jeg dusjer feks.) så spør hun om jeg er på do/hva jeg gjør på do etc.

-når jeg har besøk av andre, så kan hun fint finne på å ha døren på gløtt fremdeles

-hun lusker alltid utenfor doen når jeg er der (dette skjer OFTE)

-hun dusjer med døren åpen. Vi har dusjkabinett med svakt "dugget" glass, slik at det er mulig å se mye

-hun bærer håndkle fra badet inn på rommet, i stedet for å ta det rundt seg

-hun kler av seg utenfor badedøren, slik at hvis jeg går forbi, så ser jeg henne

-hun snakker ofte om "do". Slik som: "i dag måtte jeg vise doen for en som måtte låne den" (hun jobber i butikk), eller: "i dag måtte sjefen bare løpe på do *fnis*, hva synes du om det?"

-hvis hun vet at jeg straks får besøk, så kan hun fint gå på do og sitte der lenge med døren åpen og si: "hehe, håper ikke besøket ditt kommer akkurat nå *fins*".

Jeg er så lei! Jeg synes det er ekkelt. Og pinlig når hun gjør det samme selv om jeg har besøk. Jeg lurer nesten på om hun har en slagt do-og nakenhets-fetish. Det er så creepy! Jeg har av og til sagt "jeg lukker døren nå, mens du er på do". Hvor hun svarer "det er jo ikke nødvendig". Og jeg prøver å ignorere disse do-setningene hennes.

Hva skal jeg gjøre? Jeg føler at hun ikke gjør dette fordi hun vil være "åpen" med meg, jeg føler det liksom ligger noe bak.

Anonymous poster hash: f28ee...3bb
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun føler kanskje den eneste måten hun kan kontrollere omgivelsene (deg) på er gjennom tiss og bæsj? Om hun ikke har så mange ressurser intelligensmessig eller sosialt, kan det være en måte å føle at man betyr noe.

Du må jo bare sette grenser for henne. Si at du ikke ønsker å se henne bæsje og tisse. At detgjør ikke normale mennesker. At det er ekkelt?

Kanskje hun trenger profesjonell hjelp av psykiater eller psykolog.

Anonymous poster hash: 2d966...6f6

• Liker 11
Skrevet

Det er veldig spesielt, ja! Hvordan er hun ellers? Intelligensmessig?

• Liker 4
Skrevet

Si til henne at du er ikke er komfortabel med at hun går på toalettet og beveger seg rundt i leiligheten naken, og at du ber henne respektere dette ved å lukke døren. Kanskje er d så enkelt også gir hun seg, eller så får du kanskje en indikasjon på hva "greia hennes er"... Jeg er nysgjerrig, så hold oss oppdatert.. :P

Anonymous poster hash: 02b01...0b5

• Liker 11
Skrevet

Det er veldig spesielt, ja! Hvordan er hun ellers? Intelligensmessig?

Ellers her hun HELT NORMAL! Det er det jeg synes er litt merkelig.

Anonymous poster hash: cce33...527

Skrevet

Si til henne at du er ikke er komfortabel med at hun går på toalettet og beveger seg rundt i leiligheten naken, og at du ber henne respektere dette ved å lukke døren. Kanskje er d så enkelt også gir hun seg, eller så får du kanskje en indikasjon på hva "greia hennes er"... Jeg er nysgjerrig, så hold oss oppdatert.. :P

Anonymous poster hash: 02b01...0b5

Jeg prøver jo å hinte, men kanskje det ikke er nok? Kanskje ikke kremting og små kommentarer funker. Men det er også litt vanskelig å si det rett ut, siden jeg hat gått lenge uten å si i fra. Jeg skal holde dere oppdatert!

Anonymous poster hash: cce33...527

• Liker 2
Skrevet

Er hun 4 år..? Hvis ikke er dette meget spesielt ja..jeg hadde ikke taklet å bo med noen som oppførte seg på det viset. Det er virkelig ikke normalt. Det kan være en rar fetish ja, om hun er normal ellers. Men de med fetisher vet jo stort sett at det er noe man holder for seg selv og ikke pusher på andre. Du må si klart og tydelig fra til henne at all denne oppførselen hennes må ta slutt med en eneste gang. Vis henne denne tråden?

Anonymous poster hash: f9b40...092
  • Liker 1
Skrevet

Ellers er hun helt vanlig. Men det er du som har hengt det opp. Det er bare det som gjelder do du legger merke til.

Anonymous poster hash: 7c203...f2b
Skrevet

Kjenner også ei som ikke har intimitetsgrenser. Sa det til henne til slutt, på en lattermild måte.

Anonymous poster hash: 3a3dd...e68
Skrevet

"Det var da jævlig å mye dosnakk det er på deg for tida da!"

Anonymous poster hash: 1b697...363

• Liker 19
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Mvh Irrlys, mod.

Skrevet

Syns du det er greit at dritlukta fra henne siver ut i hele leiligheten? Syns du det er greit at du hører lydene fra henne når hun driter med åpen dør? Dette er noe av det ekleste jeg har lest på KG!! :kvalm: Kusina kan ikke være helt riktig skrudd sammen!

• Liker 8
Skrevet

Ble hun sluppet mye i gulvet som liten?

• Liker 9
Skrevet

Hvor gammel er denne kusina? Sånn 3-4-5-6 åringer kan vel være ganske nysgjerrige på kropp og sånt, men etter det.......?

Anonymous poster hash: a7ec5...c82
  • Liker 2
Skrevet

Syns du det er greit at dritlukta fra henne siver ut i hele leiligheten? Syns du det er greit at du hører lydene fra henne når hun driter med åpen dør? Dette er noe av det ekleste jeg har lest på KG!! :kvalm: Kusina kan ikke være helt riktig skrudd sammen!

Signerer denne

det må stinke i leiligheten deres!

Skrevet

Jeg prøver jo å hinte, men kanskje det ikke er nok? Kanskje ikke kremting og små kommentarer funker. Men det er også litt vanskelig å si det rett ut, siden jeg hat gått lenge uten å si i fra. Jeg skal holde dere oppdatert! Anonymous poster hash: cce33...527

Her er nok ikke hinting nok, siden du allerede har prøvd. Her er det bare å si det rett fra levra (om hun ikke er veldig følsom). Si klart i fra at du ikke ønsker å få hennes dovaner og dointeresse opp i ansiktet, og at det er vanlig å kle på seg før man går ut av badet/rommet (i alle fall slenge et håndkle rundt seg.

Kom hun fra et merkelig barndomshjem uten grenser? Kan hun hanblitt misbrukt? Eller er det bare en primitiv måte å få deg forlegen (dermed får hun kontroll)? Vanskelig å si, men normalt er det ikke.

Anonymous poster hash: 2d966...6f6

Skrevet

Hvor gammel er hun? Det er egentlig ganske vesentlig i denne settingen! Om hun er 4-5-6 år så er det ganske normalt vil jeg tro:-) Men om hun er 20 så trenger'a et spark bak (om ikke hun synes det hadde vært gøy også da..)

• Liker 1
Skrevet

Haha, dessverre har jeg ingen tips, men latter fikk jeg i massevis både fra startinnlegget til TS og fra kommentarene. HAAH!!

Skrevet

Hun er vel litt (mye) ekshibisjonistisk da.

Jeg bodde i kollektiv sammen med ei av den sorten der, hun var rundt 20. Hun hang faktisk opp et skjema på badet der hun førte opp hva slags avføring hun hadde, og hvor ofte. De ulike sortene hadde hun illustrert og navngitt, så det bare var å sette et kryss der man syntes det passet best. Evt. krysse av flere ulike hvis man ikke var sikker på hvor den aktuelle avføringen hørte hjemme, eller den var en slags hybrid av flere. Hun oppfordret også oss andre til å gjøre det samme, og sa det var nyttig å vite hva slags mat kroppen tålte best. :opplyser:

En dag satt hun på kjøkkenet og farget kjønnshårene sine røde, for hun hadde barbert et hjerte der nede. Need I say more...

• Liker 26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...