AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Etter å ha slitt i årevis med å komme over en fyr har jeg "endelig" og plutselig begynt å kjenne at jeg kanskje begynner å fatte interesse for noen igjen. Det er for det første sykt deilig å kjenne at jeg har evne til å klare å fatte interesse for noen igjen, men problemet er at jeg ikke har noen positive opplevelser rundt det å falle for noen. Denne nye fyren er en jeg ikke har kjent så veldig lenge, kjenner han gjennom jobb. Uansett, han er supersympatisk, dyktig og ordentlig i jobben sin, og grunnen til at jeg begynner å falle litt for han er det som har vært grunnen til alle jeg har falt for; humoren. Vi møtes på et humoristisk plan. MEN, jeg er redd for at han (eller rettere sagt jeg) ikke er hans type utseendemessig. Jeg syns jo han er kjempefin, men han driver med en sport og trener mye, han er dermed ganske så veltrent. Jeg er ikke det. Ser for meg at han liker små snertne frøkner (ikke det at jeg er så innmari stor, men er ikke så veldig fit), og er ikke en sånn sexy liten typisk jentejente. Jeg ser jo at det er mine fordommer som taler her; ingenting tyder på at han er en overfladisk fyr, jeg har ingen grunn til å tro eller vite noe som helst om hans smak i jenter. Men det plager meg likvel. Hvordan er det egentlig, er det noe vits å håpe på noe som helst, eller bør jeg bare prøve å undertrykke dette her før det utvikler seg til noen seriøse følelser og ender i sorg og fortvilelse igjen? Greia er jo at jeg faller ikke for han fordi han ser sånn ut, det er alt det andre som tltrekker meg, og derfor plager det meg at han per definisjon er mer attraktiv enn meg utseendemessig. Jeg liker jo egentlig ikke gutter som ser "sånn ut" Men jeg liker han innmari godt personlighetsmessig. Anonymous poster hash: a2c9b...af8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Etter å ha slitt i årevis med å komme over en fyr har jeg "endelig" og plutselig begynt å kjenne at jeg kanskje begynner å fatte interesse for noen igjen. Det er for det første sykt deilig å kjenne at jeg har evne til å klare å fatte interesse for noen igjen, men problemet er at jeg ikke har noen positive opplevelser rundt det å falle for noen. Denne nye fyren er en jeg ikke har kjent så veldig lenge, kjenner han gjennom jobb. Uansett, han er supersympatisk, dyktig og ordentlig i jobben sin, og grunnen til at jeg begynner å falle litt for han er det som har vært grunnen til alle jeg har falt for; humoren. Vi møtes på et humoristisk plan. MEN, jeg er redd for at han (eller rettere sagt jeg) ikke er hans type utseendemessig. Jeg syns jo han er kjempefin, men han driver med en sport og trener mye, han er dermed ganske så veltrent. Jeg er ikke det. Ser for meg at han liker små snertne frøkner (ikke det at jeg er så innmari stor, men er ikke så veldig fit), og er ikke en sånn sexy liten typisk jentejente. Jeg ser jo at det er mine fordommer som taler her; ingenting tyder på at han er en overfladisk fyr, jeg har ingen grunn til å tro eller vite noe som helst om hans smak i jenter. Men det plager meg likvel. Hvordan er det egentlig, er det noe vits å håpe på noe som helst, eller bør jeg bare prøve å undertrykke dette her før det utvikler seg til noen seriøse følelser og ender i sorg og fortvilelse igjen? Greia er jo at jeg faller ikke for han fordi han ser sånn ut, det er alt det andre som tltrekker meg, og derfor plager det meg at han per definisjon er mer attraktiv enn meg utseendemessig. Jeg liker jo egentlig ikke gutter som ser "sånn ut" Men jeg liker han innmari godt personlighetsmessig. Anonymous poster hash: a2c9b...af8 Haha. Jeg er en jente i litt motsatt situasjon. Jeg har flere ganger opplevd at gutter jeg liker ikke har turt å prøve seg (eller har blitt sjokket når jeg har vist interesse) nettopp fordi de mener jeg rent objektivt sett er mer "attraktiv" enn de. Hva skal jeg si - DRITTLEI AV DET. Om man har god kjemi - hvorfor skal jeg ikke kunne falle for vedkommende?? Herregud. Til og med noen som blir overrasket over at jeg er hyggelig og omgjengelig! Fordi pene jenter er helt jævlige som regel (øøø??). Synd for deg om du ikke tør å prøve deg. Folk som kategoriserer folk på den måten der kan gå glipp av BRA TING. Anonymous poster hash: b8ab6...118 2
AnonymBruker 42 Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Du er jo interessert pga humoren som du sier, og ikke fordi han "ser slik ut"... Er det da så vanskelig å se for seg at han også kan være slik? "Jeg liker jo egentlig ikke gutter som ser "sånn ut" Høres for meg litt "shallow" ut, og, tyder vel på at om noen er overfladiske så er det du , men fair enough, alle har jo preferanser... Hadde det kanskje vært bedre om han så anderledes ut? ? ? "Hvordan er det egentlig, er det noe vits å håpe på noe som helst" Selvfølgelig er det vits å håpe på "noe som helst"! For alt du vet kan han allerede være hodestups
Gjest Arbeider Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Sikker på at du spør KG om noe du lurer på og ikke bare er nervøs? Du vet hva du ville svart om det var noen andre som postet tråden.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 Haha. Jeg er en jente i litt motsatt situasjon. Jeg har flere ganger opplevd at gutter jeg liker ikke har turt å prøve seg (eller har blitt sjokket når jeg har vist interesse) nettopp fordi de mener jeg rent objektivt sett er mer "attraktiv" enn de. Hva skal jeg si - DRITTLEI AV DET. Om man har god kjemi - hvorfor skal jeg ikke kunne falle for vedkommende?? Herregud. Til og med noen som blir overrasket over at jeg er hyggelig og omgjengelig! Fordi pene jenter er helt jævlige som regel (øøø??). Synd for deg om du ikke tør å prøve deg. Folk som kategoriserer folk på den måten der kan gå glipp av BRA TING. Anonymous poster hash: b8ab6...118 Og du er en BRA TING? Høres ut som om du klager over at menn ikke prøver seg på deg. Øøø, kan hende du ikke er så blendende vakker som du vil ha det til Anonymous poster hash: fe914...57e 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 Slik går det når man tror på at noen er "out of your league". Man skal være rimelig selvsikker for å ikke tro på det. Anonymous poster hash: 31f3c...61b 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Slik går det når man tror på at noen er "out of your league". Man skal være rimelig selvsikker for å ikke tro på det.Anonymous poster hash: 31f3c...61b Hva mener du? At det ikke er vits når noen er out of your league?Anonymous poster hash: a2c9b...af8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #8 Skrevet 17. september 2013 Sikker på at du spør KG om noe du lurer på og ikke bare er nervøs? Du vet hva du ville svart om det var noen andre som postet tråden. Haha selvsagt er jeg nervøs. Men lurer på det og. Man får jo inntrykk av at "morsomme jenter" ikke er noe populært enda så god kjemi man har. Man må bare være hot. Anonymous poster hash: a2c9b...af8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #9 Skrevet 17. september 2013 Hva som er attraktivt er veeeeldig individuelt! Så ikke tenk på det TS og GO FOR IT! :D Anonymous poster hash: 12bfb...d86
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #10 Skrevet 17. september 2013 Hva mener du? At det ikke er vits når noen er out of your league?Anonymous poster hash: a2c9b...af8 Go for it. Hva har man egentlig å tape? Du er deg, og om du ikke er "typen" for noen andre så går det på dem, ikke deg. Anonymous poster hash: 31f3c...61b
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #11 Skrevet 18. september 2013 Og du er en BRA TING? Høres ut som om du klager over at menn ikke prøver seg på deg. Øøø, kan hende du ikke er så blendende vakker som du vil ha det til Anonymous poster hash: fe914...57e Haha. Er ikke jeg som sier at jeg er vakker. Senest forrige uke innrømmet fyren jeg liker (litt) at han er interessert (i meg) - men tok meg for å være langt utenfor hans liga. Han dater en annen da (og gjort det siden vi ble kjent), for trodde ikke han hadde sjangs på meg uansett. Synes sånt er kjipt. Og det er IKKE første gang noe sånt skjer. Og sier ikke at jeg er blendende vakker. Men liker tydeligvis de som er "mindre vakker" enn meg?? Tja. Vet ikke. Men i sommer sa en fremmed dame til meg at jeg var usedvanlig vakker faktisk. På busstoppet. XDAnonymous poster hash: b8ab6...118
Gjest Ozelot Skrevet 18. september 2013 #12 Skrevet 18. september 2013 Hvordan vet folk det her?? Jeg vet ingenting angående slikt og tenker ikke noe særlig over det.... Noen kjekke gutter vet bare ikke hvordan dem ser ut, jenter likedan. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #13 Skrevet 18. september 2013 Hvordan vet folk det her?? Jeg vet ingenting angående slikt og tenker ikke noe særlig over det.... Noen kjekke gutter vet bare ikke hvordan dem ser ut, jenter likedan. Jeg bare anser ikke meg selv som så attraktiv utseendemessig. Og tenker at kjekke gutter liker pene jenter Anonymous poster hash: a2c9b...af8
Gjest Arbeider Skrevet 18. september 2013 #14 Skrevet 18. september 2013 (endret) Haha selvsagt er jeg nervøs. Men lurer på det og. Man får jo inntrykk av at "morsomme jenter" ikke er noe populært enda så god kjemi man har. Man må bare være hot.Anonymous poster hash: a2c9b...af8 Er vel individuelt som for jenter selv om menn generelt vektlegger utseendet mer. Du vet jo ikke om han synes du er attraktiv nok før du har sjekket. Men det vet du og det handler "bare" om å manne seg opp. Endret 18. september 2013 av Arbeider
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #15 Skrevet 18. september 2013 Jeg skjønner tankegangen. Hvis du er redd for å bli avvist er det nok ikke så lurt å prøve seg, men heller bare la det være opp til han. Anonymous poster hash: 44525...d4d
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #16 Skrevet 18. september 2013 Jeg skjønner tankegangen. Hvis du er redd for å bli avvist er det nok ikke så lurt å prøve seg, men heller bare la det være opp til han. Anonymous poster hash: 44525...d4d Man er vel alltid redd for å bli avvist Har uansett ikke tenkt å prøve meg med det første, vi har ikke kjent hverandre kjempelenge OG vi jobber sammen, så må la det gå litt tid å bli bedre kjent og føle litt på det. Er bare så fint og samtidig så forferdelig å kjenne at jeg er litt interessert. Og er så redd for å "sløse" bort masse tid på å gå rundt å være betatt og tenke og håpe og nyte til ingen nytte, hvis dere skjønner Anonymous poster hash: a2c9b...af8
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #17 Skrevet 19. september 2013 Noen som har funnet lykken på jobben da? Er ikke det no-no egentlig? (Men hvor faen skal man møte noen da?) Anonymous poster hash: a2c9b...af8
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #18 Skrevet 19. september 2013 Du er jo interessert pga humoren som du sier, og ikke fordi han "ser slik ut"... Er det da så vanskelig å se for seg at han også kan være slik? "Jeg liker jo egentlig ikke gutter som ser "sånn ut" Høres for meg litt "shallow" ut, og, tyder vel på at om noen er overfladiske så er det du , men fair enough, alle har jo preferanser... Hadde det kanskje vært bedre om han så anderledes ut? ? ? "Hvordan er det egentlig, er det noe vits å håpe på noe som helst" Selvfølgelig er det vits å håpe på "noe som helst"! For alt du vet kan han allerede være hodestups Håper du har rett i dette: "Er det da så vanskelig å se for seg at han også kan være slik?" Har en eller annen (forskrudd??) forestilling om at mannfolk bare legger vekt på utseendet, og at vi jenter kommer til kort og ikke på samme måte som menn kan kompensere med en sprudlende sjarmerende personlighet. Ja, det høres nok overfladisk ut, men tilfellet her er jo at han er for kjekk, det handler jo bare i bunn og grunn om mitt eget selvbilde, jeg er redd for å føle meg "underlegen" på en måte fordi jeg ikke er så fornøyd med utseendet mitt. Men skal prøve å legge det fra meg. Anonymous poster hash: a2c9b...af8
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #19 Skrevet 19. september 2013 Håper du har rett i dette: "Er det da så vanskelig å se for seg at han også kan være slik?" Har en eller annen (forskrudd??) forestilling om at mannfolk bare legger vekt på utseendet, og at vi jenter kommer til kort og ikke på samme måte som menn kan kompensere med en sprudlende sjarmerende personlighet. Ja, det høres nok overfladisk ut, men tilfellet her er jo at han er for kjekk, det handler jo bare i bunn og grunn om mitt eget selvbilde, jeg er redd for å føle meg "underlegen" på en måte fordi jeg ikke er så fornøyd med utseendet mitt. Men skal prøve å legge det fra meg. Anonymous poster hash: a2c9b...af8 Er det bare utseende som får deg til å føle deg "underlegen" ? Er det andre verdier i personligheten du føler deg underlegen rundt f.eks? Er personen mye morsommere? Mer sjarmerende? Mer intelligent? Mer stabil? Mer kunnskapsrik? Alt handler jo ikke om utseende nødvendigvis, men du kjenner jo dine egne komplekser best vil jeg tro. Anonymous poster hash: 2a27a...7d1
AnonymBruker 42 Skrevet 19. september 2013 #20 Skrevet 19. september 2013 Håper du har rett i dette: "Er det da så vanskelig å se for seg at han også kan være slik?" Har en eller annen (forskrudd??) forestilling om at mannfolk bare legger vekt på utseendet, og at vi jenter kommer til kort og ikke på samme måte som menn kan kompensere med en sprudlende sjarmerende personlighet. Ja, det høres nok overfladisk ut, men tilfellet her er jo at han er for kjekk, det handler jo bare i bunn og grunn om mitt eget selvbilde, jeg er redd for å føle meg "underlegen" på en måte fordi jeg ikke er så fornøyd med utseendet mitt. Men skal prøve å legge det fra meg. Anonymous poster hash: a2c9b...af8 Selfølgelig har jeg rett Neida.... Kan jo selfølgelig ikke snakke for denne karen, men det at "mannfolk bare legger vekt på utseendet" og at det er α&Ω for menn flest kan du bare legge fra deg først som sist. Gi full gass du, så finner du nok ut av dette selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå