AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Broren og kona til min kjære har vært stygge mot meg og dem liker meg ikke (føles slik) De venter til jeg er bortreist, vekk og dem tar straks kontakt med han for å spille, bære noe etc.. Jeg liker ikke at han reiser til dem eller er sammen med dem. For de er og sykt manipulerende og rett og slett uhøflige... Hva skal jeg gjøre, bare la han henge med dem uten å si noe? Hvordan skal jeg passe på at dem ikke manipulerer? Blir så lei meg at dem måtte splitte oss på den måten! At dem ikke vil inkludere alle. Vil heller ikke mase på min kjære hver gang. What to do? Anonymous poster hash: 396ef...e85
Tibbie Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Hvem er din "kjære"? Sønnen din? Kjæresten din? Hunden din? o.O
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Kjæreste.. Anonymous poster hash: 396ef...e85 1
amylee Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Om de ikke liker deg, prøv og få de til og like deg? De kommer jo alltid til og være der.. Invitert de over og gi ett nytt supert førsteinntrykk. Det betyr jo ikke at du må være med de hele tiden, men at det hvertfall er god stemning når dere er sammen.
Nettinettet Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 Hvor lenge har dere vært sammen og hvordan er forholdet mellom dere? Sånn utenom disse relasjonene`? Hvordan føler du at de ikke liker deg? Er det noe de har sagt? når du sier at de er manipulerende har du noe eksempel på det? trenger litt mer detaljer for å kunne bidra ser du..
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 Hvem er din "kjære"? Sønnen din? Kjæresten din? Hunden din? o.O En hund har vel neppe en bror og kone...Anonymous poster hash: f8627...ec0 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Mellom meg og han går alt så bra. Sammen i ett år og jeg har ikke problem med resten av familien. Broren er tøffel og blir styrt av kona.Dem liker meg ikke for rett og slett jeg er ikke som dem på ingen måte. Og er født og oppvokst i annet land. Har prøvd alt mellom himmel og jord. Funker ikke:( Synes selv at hun er meget spesiell men måtte svelget alt og prøvde stadig... Ikke mer å gjøre fra min del enn å være som jeg er, nøytral. Anonymous poster hash: 396ef...e85
Tibbie Skrevet 17. september 2013 #8 Skrevet 17. september 2013 En hund har vel neppe en bror og kone...Anonymous poster hash: f8627...ec0 Er ikke så rart om hunden har en bror. Men kone... You never know these days.
Tibbie Skrevet 17. september 2013 #9 Skrevet 17. september 2013 Ååååh, er det snakk om kona til svogeren din? Trodde du mente kona til din kjære... Det var derfor jeg lurte på hvem din kjære var
Nettinettet Skrevet 17. september 2013 #10 Skrevet 17. september 2013 Mellom meg og han går alt så bra. Sammen i ett år og jeg har ikke problem med resten av familien. Broren er tøffel og blir styrt av kona.Dem liker meg ikke for rett og slett jeg er ikke som dem på ingen måte. Og er født og oppvokst i annet land. Har prøvd alt mellom himmel og jord. Funker ikke:( Synes selv at hun er meget spesiell men måtte svelget alt og prøvde stadig... Ikke mer å gjøre fra min del enn å være som jeg er, nøytral. Hva synes kjæresten din om dem da? Har du fortalt han hva du føler?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #11 Skrevet 17. september 2013 Haha, dere ass:P Ja fortalte han. Synes dem oppfører seg så dumt og. Men jeg kan heller ikke si, meg eller dem? Nå fikk han mld om å komme over å spille spill og kona hans er der seff. Blir lei meg, for dette får han aldri om jeg var tilstede. Dem er redde jeg skal være med. Vil ikke mase på han heller, at dem er sånn og sånn.. Men er livredd at han en dag skal gi opp meg pga dem og at jeg maser... De har såret meg mye og vært direkte frekke og de så han men nektet først. Så knakk jeg sammen og pakket mine ting og reiste. Da ringte han, grein og ba om unnskyldning og innrømte at dem var horrible med meg. Anonymous poster hash: 396ef...e85 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #12 Skrevet 17. september 2013 Broren og kona til min kjære har vært stygge mot meg og dem liker meg ikke Anonymous poster hash: 396ef...e85 Er vel ikke så rart om kona til kjæresten din ikke liker deg? Anonymous poster hash: 3f781...994 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #13 Skrevet 17. september 2013 Nei, greit det er ikke rart. Men liker heller ikke at dem kun skal være med han og kontrollere han når jeg er vekke. Greia er han henger med dem ofte, når jeg ikke er der. Er jeg tilbake, trekker dem seg unna. Jeg liker ikke at dem er ofte sammen, for dem skal få han alltid til å gjøre, fikse, hente et eller annet. PLUSS, dem vil alltid vite hva jeg driver på med, om jeg skal jobbe, skole etc Hvor jeg er, hva har hun kjøpt etc.... Anonymous poster hash: 396ef...e85 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #14 Skrevet 17. september 2013 Er vel ikke så rart om kona til kjæresten din ikke liker deg? Anonymous poster hash: 3f781...994 Nei, greit det er ikke rart. Men liker heller ikke at dem kun skal være med han og kontrollere han når jeg er vekke. Greia er han henger med dem ofte, når jeg ikke er der. Er jeg tilbake, trekker dem seg unna. Jeg liker ikke at dem er ofte sammen, for dem skal få han alltid til å gjøre, fikse, hente et eller annet. PLUSS, dem vil alltid vite hva jeg driver på med, om jeg skal jobbe, skole etc Hvor jeg er, hva har hun kjøpt etc.... Anonymous poster hash: 396ef...e85 Øøøh... Så kjæresten din er gift?? Anonymous poster hash: 10532...88a 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #15 Skrevet 17. september 2013 Ååååh, dere vimsa meg enda mer! DET ER SNAKK OM KONA TIL BROREN TIL MIN KJÆRESTE!! Anonymous poster hash: 396ef...e85 1
Nettinettet Skrevet 18. september 2013 #16 Skrevet 18. september 2013 Haha, dere ass:P Ja fortalte han. Synes dem oppfører seg så dumt og. Men jeg kan heller ikke si, meg eller dem? Nå fikk han mld om å komme over å spille spill og kona hans er der seff. Blir lei meg, for dette får han aldri om jeg var tilstede. Dem er redde jeg skal være med. Vil ikke mase på han heller, at dem er sånn og sånn.. Men er livredd at han en dag skal gi opp meg pga dem og at jeg maser... De har såret meg mye og vært direkte frekke og de så han men nektet først. Så knakk jeg sammen og pakket mine ting og reiste. Da ringte han, grein og ba om unnskyldning og innrømte at dem var horrible med meg. OK, jeg vil ikke anbefale at du pakker sakene dine og drar for å få en bekreftelse fra han om at han vil velge deg. Jeg ville heller ikke bedt han om å velge mellom dere. Jeg ville faktisk bare latt han spille med dem og være med dem jeg. Ja, jeg forstår det er sårt for deg når han er sammen med mennesker som ikke liker deg, men jeg synes du skal tenke over at det er dine følelser (sårheten din) som ødelegger mest for deg i denne situasjonen. Hvis du ikke lar deg påvirke av det de sier og at de prøver å ta han fra deg, så vil du være den som sitter igjen som vinneren og som et bedre menneske enn dem. Har du noe nettverk selv?
Nettinettet Skrevet 18. september 2013 #17 Skrevet 18. september 2013 Nei, greit det er ikke rart. Men liker heller ikke at dem kun skal være med han og kontrollere han når jeg er vekke. Greia er han henger med dem ofte, når jeg ikke er der. Er jeg tilbake, trekker dem seg unna. Jeg liker ikke at dem er ofte sammen, for dem skal få han alltid til å gjøre, fikse, hente et eller annet. PLUSS, dem vil alltid vite hva jeg driver på med, om jeg skal jobbe, skole etc Hvor jeg er, hva har hun kjøpt etc.... Anonymous poster hash: 396ef...e85 Men hva vil du at han skal gjøre mens du er borte? Sitte hjemme og savne deg? At de vil vite hva du gjør hele tiden er fordi de trenger noe å snakke om. De har rett og slett ikke et liv selv og må benytte seg av deg for å ha en kommunikasjon. Det viktige her er at du ikke må bry deg om det. De vil snakke uansett og jo mer du bryr deg og jo mer drama du skaper fordi du maser eller krever, jo mer får de å snakke om. Hev deg over det og la dem styre på!
Gjest Ozelot Skrevet 18. september 2013 #18 Skrevet 18. september 2013 Hæ? Du sier at din kjære er din kjæreste, men så skrev du i første setning kona til min kjære??
Nettinettet Skrevet 18. september 2013 #19 Skrevet 18. september 2013 Hæ? Du sier at din kjære er din kjæreste, men så skrev du i første setning kona til min kjære?? Kanskje en ide å lese tråden og ikke stille det samme spørsmålet som andre har?? Hun har forklart den feilen mange ganger.. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #20 Skrevet 18. september 2013 Nettinettet Tusen hjertelig for svar Nei, vil absolutt ikke la han sitte hjemme og savne meg. Så skal jeg bare la han finne på noe med dem, og skal ikke bry meg. Lettere sagt enn gjort, men det skal jeg trene på. Men hva om dem begynner å kontrollere hans kjøp, bruk, hjerne etc. At han blir påvirket av nett livet dems (så innmari data avhengige), storforbruk, festing, kaksing, frekkhet etc.. Hva gjør jeg da? Anonymous poster hash: 396ef...e85 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå