casa Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Skal pusse opp i kjelleren, og lurer på om man kan få plassert downlights uten å bygge ned taket? Takhøyden er allerede så lav som 220cm, og jeg vil helst ikke senke den mer. Har noen ev forslag til annen god allmennbelysning? takk for svar:)
Ciara Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Hvilke rom er det i kjelleren? Vi har løst samme problem med vegglamper og en ganske flat disk i taket. Generelt synes jeg ikke downlights er fint i andre rom enn bad. (Og etter det jeg vet må taket senkes dersom downlights skal monteres. Ellers må det da bli et ledningsvas uten like?)
casa Skrevet 18. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2013 Hvilke rom er det i kjelleren? Vi har løst samme problem med vegglamper og en ganske flat disk i taket. Generelt synes jeg ikke downlights er fint i andre rom enn bad. (Og etter det jeg vet må taket senkes dersom downlights skal monteres. Ellers må det da bli et ledningsvas uten like?) Det er et ganske stort rom som er kombinert tv stue og lekerom for barn. Huset er i sveiserstil, synes det er vaskelig å velge belysning i tak. Takk for svar
Gjest tuppesjura Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Kan du ikke få en sånn lyskasse langs kantene på taket? De brukte det mye i det Grottenveien. Synes det ble fint!
casa Skrevet 19. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2013 Kan du ikke få en sånn lyskasse langs kantene på taket? De brukte det mye i det Grottenveien. Synes det ble fint! kanskje det! takk for svar
Bjørn88 Skrevet 21. september 2013 #6 Skrevet 21. september 2013 ledspotter trenger 5cm høyde så om taket er lektet ned så er alternativet å rive himling legge spotter å legge ny himling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå