Gå til innhold

downlights

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal pusse opp i kjelleren, og lurer på om man kan få plassert downlights uten å bygge ned taket? Takhøyden er allerede så lav som 220cm, og jeg vil helst ikke senke den mer. Har noen ev forslag til annen god allmennbelysning?

takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke rom er det i kjelleren?

Vi har løst samme problem med vegglamper og en ganske flat disk i taket. Generelt synes jeg ikke downlights er fint i andre rom enn bad.

(Og etter det jeg vet må taket senkes dersom downlights skal monteres. Ellers må det da bli et ledningsvas uten like?)

Skrevet

Hvilke rom er det i kjelleren?

Vi har løst samme problem med vegglamper og en ganske flat disk i taket. Generelt synes jeg ikke downlights er fint i andre rom enn bad.

(Og etter det jeg vet må taket senkes dersom downlights skal monteres. Ellers må det da bli et ledningsvas uten like?)

Det er et ganske stort rom som er kombinert tv stue og lekerom for barn. Huset er i sveiserstil, synes det er vaskelig å velge belysning i tak. Takk for svar :)

Gjest tuppesjura
Skrevet

Kan du ikke få en sånn lyskasse langs kantene på taket? De brukte det mye i det Grottenveien. Synes det ble fint! :)

Skrevet

Kan du ikke få en sånn lyskasse langs kantene på taket? De brukte det mye i det Grottenveien. Synes det ble fint! :)

kanskje det! :) takk for svar :)

Skrevet

ledspotter trenger 5cm høyde så om taket er lektet ned så er alternativet å rive himling legge spotter å legge ny himling

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...