Snop Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Jeg farget håret mørkt forleden dag, og på ett eller annet vis har det kleisjet seg hårfarge både på det hvite dolokket og den hvite døren på badet i leiligheten jeg leier. Svær svart flekk! Jeg har prøvd å fjerne med neglelakkfjerner uten hell (prøvde også å la neglelakken ligge på det lenge for å la det virke), finnes det noe annet sterkt der ute som kan fjerne det?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Ser det ut som en bæsjeklatt, i så fall er det vel naturlig?, skal jo være litt gris på do. Anonymous poster hash: b05fd...ff7
hjertesukka Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 Hvis du overhode ikke får det bort, kan du kanskje bruke litt hvitmaling på døra? Dolokket er det verre med, men kanskje spandere et nytt lokk, likt det som du har? (blir kanskje billigere enn å miste mye i depositum, tross alt. ) 1
Fru Skribent Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 He he har opplevd det samme uten at jeg husker hvordan jeg fikk vekk flekkene Det var derfor jeg sa til meg selv at hårfarging gjør jeg hos frisøren.. blir for mye gris...
Gjest Keikolina Skrevet 17. september 2013 #8 Skrevet 17. september 2013 Du får slite det bort, eller prøve med klor på dassringen.
Bringebærsaft Skrevet 17. september 2013 #9 Skrevet 17. september 2013 Jeg har fått vekk mine flekker ved å bruke jif skurekrem
Gjest Ironically me Skrevet 17. september 2013 #10 Skrevet 17. september 2013 Ta av og legg dolokket i et ganske konsentrert varmt klorbad i stor balje eller badekar hele natten (4 L dunk/ 25,- på Europris) Døra.. er den fabrikklakkert? Er det speil eller slett flate? Aceton/neglelakkfjerner blir feil. Det eneste forslaget jeg har er å lage blanding m potetmel, som du varmer opp. Tilsett klor, (igjen) smør dette som nå er en slags grøt på flekken og la sitte natten over. Vask godt av. Om ikke det hjelper - da må døra males om eller byttes ut.
Minya Skrevet 18. september 2013 #11 Skrevet 18. september 2013 Neglelakkfjerner eller whitesprit, evt aceton på flater som tåler løsemidler, og vaselin etterfulgt av zalo på flater som ikke tåler løsemidler. Dørkarmer som er malt er lettere å male over enn å fjerne hårfarge fra, men jeg har klart det på matt-malte dører med Jif baderomspray.
Schweppes Skrevet 4. april 2014 #13 Skrevet 4. april 2014 Hårspray! Høres rart ut, men... Dette funket faktisk! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå