Gå til innhold

feilmelding på bmw

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finner ikke ut hva den betyr.er på biltur ?!? Med kjæresten sin bil ; ( oppfører seg rart.kan jo ikke en dritt med dette..det er en grønn runding nederst til høyre med "tagger " herregud. Å boka er jo på finsk eller noe? Hva f*** ?! Men er det ei Internett side der det er BILDE av de feilmeldings symbolene ? Å beskrivelse av hva det er ??? Hjelp ; (

Anonymous poster hash: 799a6...e4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts. Feilmelding altså ;/ stresset og sliten...men bilen virker men har vært rar.nå er jeg livredd for å kjøre vidre vist dette er farlig

Skrevet

Vet ikke hvor du kan finne ordentlig beskrivelse av symbolene osv, men hvis du får lagt ut et bilde av feilmeldingen her, så kan jeg gå ut i garasjen å sjekke boken.

Anonymous poster hash: 94fd0...1c0
Skrevet

Enig med AB over, ta bilde og legg det ut her.

Fra http://www.dinside.no/912497/varsellampene-du-maa-stoppe-for

"DinSide har snakket med Jan Ivar Engebretsen i NAF, som forteller at varsellysene på bilen kan sammenlignes med trafikklys.

– Lyser det grønt, er det ingen fare å kjøre videre, mens gult varsler om noe som ikke betinger stopp, men du bør kjøre til nærmeste verksted. Lyser det rødt er dette et varsel om å stoppe umiddelbart, forteller Engebretsen til DinSide.

Og det er spesielt tre av varslene du bør merke deg spesielt. Lyser ett av disse, skal man nemlig stoppe umiddelbart. Dette er varsellampene for oljetrykk, motortemperatur og bremsefeil...".

Anonymous poster hash: e62e3...7ae
Skrevet

Altså, det lyser grønt i dashbordet når feks de automatiske kjørelysene er på...Grønn pil når blinklyset står på også!

Skrevet

Tuuusen takk for svar.la meg inn på hotell i går.å kjørte vidre i dag.leverte bilen til kjæresten..egentlig uten å nevne dette ;/ har litt dårlig samvittighet.... meeeen han finner det ut..han skal ikke på jobb denne uken såååå det skal gå ;)

Skrevet

Det var ikke blink lysene ;) sååå mye vet jeg..det var et lys som ikke lyser til vanlig .

Skrevet

Kan være tåke/kurvelys...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...