AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Finner ikke ut hva den betyr.er på biltur ?!? Med kjæresten sin bil ; ( oppfører seg rart.kan jo ikke en dritt med dette..det er en grønn runding nederst til høyre med "tagger " herregud. Å boka er jo på finsk eller noe? Hva f*** ?! Men er det ei Internett side der det er BILDE av de feilmeldings symbolene ? Å beskrivelse av hva det er ??? Hjelp ; ( Anonymous poster hash: 799a6...e4d
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Ts. Feilmelding altså ;/ stresset og sliten...men bilen virker men har vært rar.nå er jeg livredd for å kjøre vidre vist dette er farligAnonymous poster hash: 799a6...e4d
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Vet ikke hvor du kan finne ordentlig beskrivelse av symbolene osv, men hvis du får lagt ut et bilde av feilmeldingen her, så kan jeg gå ut i garasjen å sjekke boken. Anonymous poster hash: 94fd0...1c0
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Enig med AB over, ta bilde og legg det ut her. Fra http://www.dinside.no/912497/varsellampene-du-maa-stoppe-for "DinSide har snakket med Jan Ivar Engebretsen i NAF, som forteller at varsellysene på bilen kan sammenlignes med trafikklys. – Lyser det grønt, er det ingen fare å kjøre videre, mens gult varsler om noe som ikke betinger stopp, men du bør kjøre til nærmeste verksted. Lyser det rødt er dette et varsel om å stoppe umiddelbart, forteller Engebretsen til DinSide.Og det er spesielt tre av varslene du bør merke deg spesielt. Lyser ett av disse, skal man nemlig stoppe umiddelbart. Dette er varsellampene for oljetrykk, motortemperatur og bremsefeil...". Anonymous poster hash: e62e3...7ae
Neket Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Altså, det lyser grønt i dashbordet når feks de automatiske kjørelysene er på...Grønn pil når blinklyset står på også!
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 Tuuusen takk for svar.la meg inn på hotell i går.å kjørte vidre i dag.leverte bilen til kjæresten..egentlig uten å nevne dette ;/ har litt dårlig samvittighet.... meeeen han finner det ut..han skal ikke på jobb denne uken såååå det skal gå Anonymous poster hash: 799a6...e4d
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #7 Skrevet 18. september 2013 Det var ikke blink lysene sååå mye vet jeg..det var et lys som ikke lyser til vanlig .Anonymous poster hash: 799a6...e4d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå