AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Hatt ei pakke meierismør ute for å bake og glemt å sette den inn igjen. Varmt i leiligheten og konsistensen er nå kremmyk. Hvor lenge kan jeg fortsette å bruke dette i baking? Stått døgn og et halvt. Takk! Anonymous poster hash: b08ef...166
Gjest navnelapp Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Eg oppbevarer alltid minst 250 g smør på benken, for å ha viss eg plutseleg får det over meg at eg skal lage noko. Eg har aldri opplevd at det blir harskt. Den konsistensen du har no er heilt perfekt til å piske smør og sukker kvitt, til dømes. Mitt anslag er at det vil halde seg på benken iallfall i to veker viss det er i pakken sin. Så null stress!
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Eg oppbevarer alltid minst 250 g smør på benken, for å ha viss eg plutseleg får det over meg at eg skal lage noko. Eg har aldri opplevd at det blir harskt. Den konsistensen du har no er heilt perfekt til å piske smør og sukker kvitt, til dømes. Mitt anslag er at det vil halde seg på benken iallfall i to veker viss det er i pakken sin. Så null stress! Takk! Da blir det flere kaker i kveld. Anonymous poster hash: b08ef...166
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå