AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Til alle sammen. Kan man stirre en i senk hver gang man ser personen uten å faktisk være interessert i noe mer? Gjør man det bare for å gjengjelde blikket? Dette skjer hver dag da! Herregud hvorfor kan han ikke bare be meg med ut hvis han er interessert *Snufs* Anonymous poster hash: 74de9...711
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Til alle sammen. Kan man stirre en i senk hver gang man ser personen uten å faktisk være interessert i noe mer? Gjør man det bare for å gjengjelde blikket? Dette skjer hver dag da! Herregud hvorfor kan han ikke bare be meg med ut hvis han er interessert *Snufs* Anonymous poster hash: 74de9...711 Vil du skrive litt mer om det du opplever? Skjer dette på skole eller jobb? Hvem stirrer og hvordan opplever du det? Blir du redd, engstelig eller følelsesmessig aktivert på en god måte? Beskriv litt mer du Anonymous poster hash: 03c10...fd9
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Det er på skolen. Og han stirrer rett inn i øynene. Følger meg med blikke helt frem til der hvor jeg setter meg. Snur seg rundt i timen og stirrer. Men hvis jeg sitter ved siden av han så starter han å bite negler og stokke om ord, og generelt sett ikke si noe. Og det smitter over, for nå når jeg er i nærheten av han begynner også jeg å bli nervøs. Så synd, fordi jeg liker han så godt! Det skal også sies at etter forelesingene løper han nærmest ut av timen så jeg nesten må løpe etter han for å kunne snakke med han. Kanskje han bare syntes jeg er en pest og en plage. Anonymous poster hash: 74de9...711
@Maja Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Be han ut du då! Eller sjå han dypt i øynene og spørr "ser du noko du liker?" :D 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 Han er sjenert. Please, vær den jenta som går bort til han etter skolen å tar en gåtur med han alene. Når du får han 1 on 1 med deg uten noen kjentfolk i nærheten så åpner han seg. hvis han blir rar så er du fortsatt bare den jenta som gikk en tur, no big deal? du er bare sykt hyggelig ikke sant? Anonymous poster hash: 05a54...660 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 TS! Takk for tipsene, men er så redd for å få avvisning selv om jeg vet at det er det beste, da kan jeg jo gå videre. Det jeg har gjort frem til nå er å invitere han med på fellesaktiviteter som å lese sammen, men alltid med andre slik at jeg ikke virker altfor interessert. Inviterte han med ut for å drikke sammen med noen andre, men da sa han nei. Passet på så det virket som jeg er like interessert i at alle blir med ut, selv om jeg virkelig hadde håpet at han ville. Han drikker ikke noe særlig ellers, men allikevel. Han kan vel umulig være så interessert når han sier nei til det, ville tro at man vil være nær personen mest mulig hvis man liker han/henne. Anonymous poster hash: 74de9...711
makkapakka Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Jeg kan stirre folk i senk uten å ville noe mer, jeg er akkurat som barna, klarer ikke la være å se...
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #8 Skrevet 17. september 2013 Makkapakka, sitter du å biter negler og stammer hvis du snakker med vedkommende da? Og gjør du det hver gang du treffer personen? Anonymous poster hash: 74de9...711
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå