Gå til innhold

Hun har d ikke så bra akkurat nå med seg selv og har ikke lyst på forhold enda.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Topic er det som går igjen med henne.Hun har d ikke så bra akkurat nå med seg selv og har ikke lyst på forhold enda med noen.

"Jeg er ikke klar til å bindes til noen"

Hun har vært singel 8-9 mnd med en som hun har vært sammen med siden hun var 14 år, hun er nå 24 år. Det viser seg at denne fyren har vært en psykopat behandlet henne dårlig ved bruk av psykisk" fucka med hodet hennes"

Vi møttes ved bekjente venner, fikk kjempegod kontakt med vennene hennes, både gutter og jente vennene hennes, de har til og med sakt åpenlyst de går god for meg. Etter noen flere møter "uker" mellom hver gang, tok jeg kontakt på facebook ble litt småflørting og noen uker etterpå har vi kysset og hatt sex. Vi har en syk god kjemi, nesten ubeskrivelig har ikke hatt det slik med noen før...

vi fortsatte med og holde kontakten, så reiste jeg på guttetur som var planlagt lenge før vi ble "godt kjent" jeg var litt usikker på hva jeg skulle gjøre på denne turen ettersom vi ikke var "der" enda.. men jeg tenkte jeg må oppføre meg jeg liker jo denne dama. Hun sendte mange mld på sms når jeg var på denne ferien "jeg tenker på deg" osv osv. koselige meldinger.

jeg kom hjem det første jeg gjorde rett etter flyplassen var å kjøre rett til dama. jeg overnattet....

Vi fortsatte holde kontakt og på mld denne morgenen før hun reiste kalte hun vi var i startfasen på et forhold, nå skulle hun på ferie og det var da det hele forandret seg, Det ble veldig lite kontakt på enten sms og face, jeg var usikker på om det kunne vært dekning osv osv.. jeg sendte kose mld hvordan det går tenker på deg osv. Etter en stund kom mld, Hun var forbannet på mj siden hun spurte meg når vi hadde sex om jeg hadde noen kjønnssykdommer, Jeg hadde svart nei.. "det er faktisk helt sant jeg var ikke klar over d... vel saken er hun ble svært skuffet og hun føler hun ikke kan stole på meg. " Hun kaller d en løgn"

det viste seg at hun hadde fått klamydia.

nå hadde jeg vært vært veldig ærlig overfor henne før dette med klamydia skjedde og har oxo innrømmet og brukt dop for en tid tilbake, Men det er ikke nå lenger.

Jeg beklagde overfor henne på beste måte, om jeg hadde vist om dette hadde jeg self sakt fra. Vel ... d gikk 1 uke eller noe og gjennom venner fikk jeg høre hun vet ikke om hun kan stole på meg. Hun har sakt "hun har blitt løyet til før"

nå tenker jeg på klamydia ..

1-2 uker gikk. husker ikke helt... hadde ting skjedd med hun, ex"n hennes ville ha henne tilbake d viser seg han har brukt å gjøre dette flere ganger når hun har funnet "andre" hun har vært fra seg.. forvirret. det var 1 episode hvor hun hadde overnattet hos meg jeg fant henne på do i tlf med ex.

etter en kveld hun overnattet har hun sakt hun vet ærlig talt ikke om hun kan binde seg til noen enda... jeg var litt sjokkert og skuffet self men ga beskjed jeg forstår og jeg stresser ikke..

venninnene hennes har blitt forbannet de var redd hun ville ta tilbake ex mannen. i løpet av den perioden var det ikke spes mye mld.

en kveld fikk jeg mld jeg liker deg. du er bare en kjempekar og d mener jeg,

"vi ser hva som skjer da"

vi møttes på fest og hun var beklagende og sa hun liker meg, det er denne ex som fucker me hodet hennes nå..

hun overnattet hos meg. etter en stund kjørte jeg henne hjem, sa vi prates du får tenke slappe av..

morgenen etter fikk jeg mld, hun var ferdig tenkt vi kan bare være gode venner. det er ikke riktig for henne nå. hun likte være med meg osv men det blir ikke riktig for henne.... hun klarer ikke gå inn i nokke forhold. beklaget seg osv.

jeg ble skuffet self tok dette som å bli "dumpet" eller blitt "gitt opp"

etter dette hadde jeg nesten ikke gitt livstegn fra meg, til hun sendte mld håper det går bra. jeg svarte enkelt ja og noe annet vas som ikke er av betydning. og håper d går bra med henne også.

har sendt en mld hvor jeg tenker på henne, og hun svarte hun savner meg også men kan ikke bli sammen med meg/ noen..

men etter hvert ble jeg self nødt til og få lufta meningene mine og sendte en liker mj liker mj ikke ? hva skjer melding.. ? skal du tilbake til ex" ? følte hun har gitt meg opp ..

fikk tilbake: jeg går aldri tilbake til ex min...jeg kan Ikke bli la med noen...dritt om du føler deg dumpa...var aldri meininga. ..men du laug om noe å det irritere meg/eller du visste ikke at du hadde det.å at du he brukt dop under et halvt år sida det stoppa litt interessere mi for deg Beklager.for egentlig så er du en utrolig bra fyr å fortjener kun det beste...sånn som ej er akkurat no i det siste så er Ikke jeg den personen som kan gi deg all den kjærligheten som du fortjener. .jeg prøvde men jeg følte at jeg Ikke helt var bra nok...egentlig..så her er mine meninger..

Noen synspunkter damer ? hva i alle dager skal jeg gjøre forholde meg.

skal jeg gi opp.. ? problemet er jeg liker denne dama godt ikke "litt"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som hun sier, du fortjener bedre. Hun er ei problemdame med oppheng i exen sin, og som ikke klarer å bestemme seg (sliter antagelig psykisk også). Hun vil etterhvert gå tilbake til exen sin, enten du er sammen med henne eller ikke.

Hun er IKKE kommet over exen sin, og det er tydelig at hun fortsatt elsker han. Du er i beste sak en god rebound.

Se videre, finn deg ei dame uten sånn problematikk! Det blir bedre i lengden, og du blir like glad i henne også.

Har du fått påvist klamydia? Hvis ikke, har hun nok ikke fått det fra deg. Og har du ikke vært hos legen enda, så kom deg avgårde!

Om du har fått klamydia sånn plutselig uten å ane hvor det kommer fra, så er du kanskje ikke så bra du heller?

Anonymous poster hash: 7c228...883
Skrevet

Hm, her har du dritt litt på draget med å ikke være helt ærlig mot henne. Har selv opplevd å bli løyet til om kjønnssykdommer i begynnelsen av et forhold, og det satt i i årevis. Han óg hadde en tynn unnskyldning. Poenget er at man ikke "garanterer" at man ikke har kjønnssykdommer hvis man aldri har testet seg, da må man heller si at man ikke vet. Klamydia trenger ikke ha symptomer. Og når dopbruken kommer ut av det blå i tillegg, så skjønner jeg jo at hun, med dårlig erfaring, får litt noia.

Mitt beste råd er at du forteller henne hvor godt du liker henne, slik du har skrevet her. Unnskyld umodenheten din ift kjønnssykdommene, si at dopen ligger bak deg (hvis du er sikker på at den gjør det) og fortell henne at du aldri har følt det sånn for noen før.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: e8d3e...dc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...