AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Jeg har en datter på 7 år. Det ble slutt mellom barnefar og meg for over 4 år siden. Vi samarbeider godt og han har ny dame. For 3 mnd siden ble jeg mamma til en liten gutt. For 1,5 uke bestemte barnefar seg for å kutte oss ut. Han vil ikke se sønnen sin, ikke ha samvær, ikke bli kjent. Det kom helt ut av det blå. Bagen hans sto pakket etter at jeg hadde hentet datteren min en kveld. Jeg får ikke svar på sms eller noe. Han har rett og slett slettet oss ut av livet sitt. Han leverte til og med bidragspapirer på nav fordi han ikke vil ha privat avtale. Helt utrolig, for vi hadde det fint (trodde jeg) og hadde ikke hatt så mye som en diskusjon på den tiden vi var sammen. Spørsmålene er mange. Sønnen min er verdens blideste baby og blir større for hver dag. Men jeg tenker på fremtiden vår. Jeg er 39 år og har ikke tenkt å være alene resten av livet. Men finnes det virkelig noen menn som vil ha en jente med denne "bagasjen"? Anonymous poster hash: 28f83...6ca
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Uhm... Du er jo 39 år! De fleste kvinner har jo barn i den alderen, så jeg kan umulig se for meg at det blir et problem. Anonymous poster hash: 59e9c...b02 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 For en kjip situasjon:\ Fatter ikke at noen menn har så lite ryggrad at de bare stikker av sånn helt uten videre. Ta litt jævla ansvar-_- Men anyways; er nå mange som finner lykken sammen selv om de begge har barn fra tidligere forhold:) Tror nok ikke noen forventer å møte en dame(eller mann for den saks skyld) på 40 som ikke har barn, selv om det finnes, frivillig barnløse eller ufrivillig. Så ikke tenk på det TS:) Anonymous poster hash: ece3e...7b9
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Uhm... Du er jo 39 år! De fleste kvinner har jo barn i den alderen, så jeg kan umulig se for meg at det blir et problem. Anonymous poster hash: 59e9c...b02 Støtter denne, pluss at mange menn i din alder gjerne har en tilsvarende "bagasje". Denne bagasjen er ikke spesielt tung å bære! Anonymous poster hash: 30f87...940
MajorasMaske Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 Trailersjåfører er vant til bagasje. Du veit hvor du finner dem..
Gjest JakeGreen Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 Trist å høre! Men svaret på spørsmålet ditt er at det selvsagt er menn som vil ha en kvinne med din bagasje. Selvsagt kan det utelukke noen, men ikke fortvil av den grunn. Sender deg en klem!
Gjest Ironically me Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Når du treffer noen, som virkelig ser deg, så vil det aldri være noe problem. Nei, dette synes jeg er en trist situasjon nå, men jeg ville ikke følt det som noe problem. -Stor klem!
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #8 Skrevet 17. september 2013 Trailersjåfører er vant til bagasje. Du veit hvor du finner dem.. Barnefar er trailersjåfør. Jeg fikk vite at han ble observert med damer i bilen når jeg gikk gravid. Jeg har også fått vite at han har 3 andre barn som han ikke har kontakt med. Jeg lurer i ettertid på hvem i helvete jeg har vært sammen med! Jeg kjente han ikke, ser det i ettertid. Takk for svar Vi skal nok klare oss her, selv om det er tøft nå. Anonymous poster hash: 28f83...6ca
glidemiddel Skrevet 17. september 2013 #9 Skrevet 17. september 2013 Det jeg ville lurt på er hvordan du havnet i den situasjonen, om det var ved en ONS eller noe. Men får du klarhet i den saken og ellers er ei trivlig og grei dame, så skal du nok finne en kar som er bedre enn det. Men menn har jo lyst til å fostre opp sine egne unger først og fremst og har han ikke unger fra før så vil det være en bitter pille å svelge. Har han unger fra før og har du egentlig lyst på flere hvis han ikke har (alder er også en faktor)? Alderen på ungen du har nå vil nok ikke skremme ham bort om dere trives sammen.
Delfinen Skrevet 18. september 2013 #10 Skrevet 18. september 2013 Hei! Det begynner helt klart og bli en del bagasje, men i den moderne familien er ikke dette lenger noe uvanlig. Noen menn kan bli skremt, men de er det ikke vært å ta vare på likevel. Du kommer helt sikkert til å finne en flott mann som ser deg for den fine personen du er. Ikke gi opp håpet! Klem :-)
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #11 Skrevet 18. september 2013 Det jeg ville lurt på er hvordan du havnet i den situasjonen, om det var ved en ONS eller noe. Men får du klarhet i den saken og ellers er ei trivlig og grei dame, så skal du nok finne en kar som er bedre enn det. Men menn har jo lyst til å fostre opp sine egne unger først og fremst og har han ikke unger fra før så vil det være en bitter pille å svelge. Har han unger fra før og har du egentlig lyst på flere hvis han ikke har (alder er også en faktor)? Alderen på ungen du har nå vil nok ikke skremme ham bort om dere trives sammen. Jeg har kjent denne mannen siden jeg var 2 år. Kontakten har vært på og av gjennom alle år. Vi var sammen når vi var 18 år, men gled bort fra hverandre pga avstand den gangen. Men jeg kjente han tydeligvis ikke godt nok. Det var ikke one night stand. Vi var sammen lenge, og gledet oss begge til å bli foreldre. Dette var den mannen jeg trodde jeg skulle bli gammel sammen med. Sånn ble det dessverre ikke. Anonymous poster hash: 28f83...6ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå