Gå til innhold

Kan han se at jeg har besøkt profilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi sa at kjæresten hennes kan se hvem som har besøkt profilen hans på face , hun har ikke sett det selv men kjæresten sa til henne at eksen hennes besøker profilen hans hele tia.

Jeg har snoket et par ganger på kjærestens profil, kan han se det?

Anonymous poster hash: ebc7a...87a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekskjæresten skulle det stå.

Ts

Skrevet

Ja. Det kommer opp blant de 8 vennene på hans profilside.

Skrevet

Oj, hvordan?

Skrevet

8 vennene? Hva hvis man ikke er venner?
Skrevet

Det finnes ingen måte å se hvem som besøker profilen sin på.

Ni. Én av de som kommer opp blant mine har sluttet å bruke Facebook og har ikke logget seg inn siden i fjor.

Algoritmene som bestemmer hvem man ser i den venneboksen er flere, men går blant annet på hvor mange kommentarer man utveksler, hvor mange beskjeder man sender hverandre, hvor mange felles venner man har og hvor mange bilder man tagger hverandre i. Jo mer kontakt man har, jo større sjanse er det for å vises i venneboksene til hverandre.

Min venn som har sluttet å bruke Facebook tagget meg i et helt ufattelig antall bilder da hun var aktiv, så det er antagelig derfor hun fortsatt kommer opp i venneboksen på profilen min.

• Liker 2
Skrevet

Ni. Én av de som kommer opp blant mine har sluttet å bruke Facebook og har ikke logget seg inn siden i fjor.

Algoritmene som bestemmer hvem man ser i den venneboksen er flere, men går blant annet på hvor mange kommentarer man utveksler, hvor mange beskjeder man sender hverandre, hvor mange felles venner man har og hvor mange bilder man tagger hverandre i. Jo mer kontakt man har, jo større sjanse er det for å vises i venneboksene til hverandre.

Min venn som har sluttet å bruke Facebook tagget meg i et helt ufattelig antall bilder da hun var aktiv, så det er antagelig derfor hun fortsatt kommer opp i venneboksen på profilen min.

Vi har ingen felles venner og vi er ikke venner heller, så da regner jeg med at navnet mitt ikke dukker opp hos han?

Skrevet

Vi har ingen felles venner og vi er ikke venner heller, så da regner jeg med at navnet mitt ikke dukker opp hos han?

Nei, første kriterium for å vises i venneboksen er at man er venner.

• Liker 1
Skrevet

Feil. Du trenger bare å slette appen og installere den på nytt. Da forsvinner gamle venner som har slettet seg/blitt slettet osv.

Anonymous poster hash: 7c6d1...3f6

Skrevet

Sjekker man kodene kan man se _alle_ som har vært på profilen din.

Skrevet

Haha, ikke vær så bastant. Nå til dags har tilogmed trettenåringer såpass med datakunnskaper at de klarer å sjekke det.

Skrevet

Sjekker man kodene kan man se _alle_ som har vært på profilen din.

Hvilke koder? Har du funnet ut hvem som har sett på din profil?

Anonymous poster hash: 03a0f...a74

Skrevet

Tror ikke det går nei?

Anonymous poster hash: d4736...8c4
  • Liker 1
Skrevet

Hvilke koder? Har du funnet ut hvem som har sett på din profil?

Ikke koder som i passord.... *facepalm*

Bare google det, gidder ikke dumme det ned.

Ja jeg kan se alle som er innpå profilen min, tror det går etter de siste 30 dagene. Litt interessant at en idiot av en "ex" er øverst, hah.

Skrevet

nei,det der er bare tull :)

Anonymous poster hash: 7df6e...6a3

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dobbel igjen, takk kg.

Endret av miramis
Skrevet

Ikke koder som i passord.... *facepalm*

Bare google det, gidder ikke dumme det ned.

Ja jeg kan se alle som er innpå profilen min, tror det går etter de siste 30 dagene. Litt interessant at en idiot av en "ex" er øverst, hah.

For et utrolig dårlig svar.

Du skriver koder, jeg skriver ingenting om passord. Bare spør hvilke koder det er. Og hvorfor skal jeg google det når jeg spør om hva disse kodene er? Klarer du ikke svare eller?

• Liker 15
Skrevet

For et utrolig dårlig svar.

Du skriver koder, jeg skriver ingenting om passord. Bare spør hvilke koder det er. Og hvorfor skal jeg google det når jeg spør om hva disse kodene er? Klarer du ikke svare eller?

Jeg kan svare, men ikke på en måte som en mindre datakyndig vil forstå!

Jo du kan selvfølgelig google for å finne oppskriften. Er bare snakk om å åpne kodingssiden til profilen din og finne det riktige stedet ved å søke etter noe (som jeg ikke husker lenger sa det er av liten interesse hvem som er på min profil for tiden).

Skrevet

Jeg kan svare, men ikke på en måte som en mindre datakyndig vil forstå!

Jo du kan selvfølgelig google for å finne oppskriften. Er bare snakk om å åpne kodingssiden til profilen din og finne det riktige stedet ved å søke etter noe (som jeg ikke husker lenger sa det er av liten interesse hvem som er på min profil for tiden).

Ok, du går inn på sidekilden altså. Du skriver jo selv at til og med trettåringer greier å finne det ut, men du greier alikevell ikke forklare det. Smart.

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...