Gå til innhold

øvelser for ridebukselår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ridebukselår. Noe ala dette:

15th-7199.jpg

Hvilke øvelser kan hjelpe for å få fjernet dette? Jeg synes det er veldig sjenerende, og jeg får så snål fasong. Vil ha det bort!! Hvordan?

Anonymous poster hash: ff5b4...553
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? :sukk:

Skrevet

Gå ned i vekt og tren tung styrketrening. Det har hjulpet for meg ivertfall.

Anonymous poster hash: 67aee...154
Skrevet

Ja, du må ned i vekt og trene hard styrke. Eneste som kan hjelpe, hvis du ikke er interessert i fettsuging.

Anonymous poster hash: 3d64f...d4c
Skrevet

De går ikke bort, dessverre.. Kan kanskje bli bedre ved trening, men kan ikke trenes bort. Jeg har også slike, bare verre. Syntes også det er veldig sjenerende. :(

Skrevet

Du må gå ned i fettprosent. Trening + strengt kosthold. Ofte er det på akkurat slike plasser fettet forsvinner sist.. Altså du må kanskje ha en veldig lav fettprosent før det forsvinner.

Anonymous poster hash: 49a17...aec

Skrevet

Jeg kan ikke gå ned mer enn 2-3 kg før jeg blir undervektig. Hadde fortsatt de når jeg veide 48 kg (er 164cm). Så kan desverre ikke løse det ved slanking.

Men dere sier hard styrketrening - hvilke øvelser?

Skrevet

Du kan ikke punktslanke deg.

Det du kan gjøre, i tillegg til å gå ned i fettprosent/slanke deg, er å trene tung styrke på lårene. Knebøy/utfall, markløft og hip thrust. Med tunge vekter og få nok reps til at du bygger større muskler. Dette kan "fylle ut" litt på siden, og gjøre fasongen annerledes.

Anonymous poster hash: 41d89...154
Skrevet

Jeg vet at jeg ikke kan punktslanke meg, derfor jeg har spurt om hvilke treningsøvelser som kan hjelpe.

Men jeg synes at utfall og knebøy bare bruker muskler på forside/bakside lår og rumpe. Har vi egentlig noen muskler på siden der?

Skrevet

Hvorfor kalles det ridebukselår når hestridning faktisk gjør lårene faste og fine. :(

TS: hvis du har "ridebuksegener" er det desverre svært lite du kan gjøre enn å ha lav fettprosent.

Skrevet

Hvorfor kalles det ridebukselår når hestridning faktisk gjør lårene faste og fine. :(

TS: hvis du har "ridebuksegener" er det desverre svært lite du kan gjøre enn å ha lav fettprosent.

Sikkert pga ridebukser som dette: http://www.google.com/search?q=riding+breeches&client=safari&hl=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=KJ8_UvP3F-KligKSo4CYCw&ved=0CAgQ_AUoAA&biw=320&bih=416&dpr=2#biv=i%7C69%3Bd%7CEzjXAiGZ7pYKNM%3A

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...