RetroGirl Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Hvilke sko bruker du på jobb? Nå tenker jeg spesielt på dere som står og går mye av arbeidsdagen. Jeg startet nylig i ny jobb,og jeg MÅ ha noen gode sko.. Etter en vanlig arbeidsdag er føttene mine helt ødelagt,så er helt klart at jeg trenger skikkelig gode sko,og trenger sårt tips
isbiten. Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Jobber på sykehus og går/står mye i løpet av dagen. Jeg synes egentlig at gode joggesko er det beste. Selv foretrekker jeg Nike til min fot, og har brukt Nike free mye på jobb, og vært fornøyd med det. Mer fornøyd med Nike free enn med Ecco-sandaler.
Kicki_90 Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Jeg kjøpte et nytt par på lørdag, jobber i butikk, fra Roots. Skinnboots med 2,5-3 cm hel omtrent, og grov såle. Joggesko er greit det, men føler ikke at det er så enkelt å pynte seg med joggesko på beina. Når jeg jobbet i butikk forrige gang brukte jeg alt fra høye heler til sandaler og joggesko. Hva slags sko du burde velge kommer jo litt an på yrket. Innenfor helsesektoren er kanskje joggesko et godt alternativ, mens i butikk så kommer det jo an på butikken og om det er noen kleskode.
Hegehege Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 http://www.gmax.no/produkt/394350(BC_3)/asics-gel-kayano-19-joggesko-dame/ Kjøpte meg disse i sommer, samme problem med at føttene var helt ødelagt etter jobb.. Disse synes iallefall jeg er helt fantastiske, både på jobb (hvor jeg går mye), og ut på tur.. Og merker ikke lenger at jeg er sliten i føttene! 1
Lech Skrevet 24. september 2013 #6 Skrevet 24. september 2013 Bruker stort sett joggesko ment for asfalt-løping. Siste kjøp var Nike Lunarglide. Har også et par Asics gel prograde jeg liker godt til kortere arbeidsdager. Disse lufter ikke så godt syntes jeg så det blir klamt en hel arbeidsdag. Går og står på betong hele dagen, og sitter sjeldent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå