Gå til innhold

Noen gode sko for å bruke på jobben..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke sko bruker du på jobb? Nå tenker jeg spesielt på dere som står og går mye av arbeidsdagen.

Jeg startet nylig i ny jobb,og jeg MÅ ha noen gode sko.. Etter en vanlig arbeidsdag er føttene mine helt ødelagt,så er helt klart at jeg trenger skikkelig gode sko,og trenger sårt tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber på sykehus og går/står mye i løpet av dagen. Jeg synes egentlig at gode joggesko er det beste. Selv foretrekker jeg Nike til min fot, og har brukt Nike free mye på jobb, og vært fornøyd med det. Mer fornøyd med Nike free enn med Ecco-sandaler.

Skrevet

Jeg kjøpte et nytt par på lørdag, jobber i butikk, fra Roots. Skinnboots med 2,5-3 cm hel omtrent, og grov såle.

Joggesko er greit det, men føler ikke at det er så enkelt å pynte seg med joggesko på beina. Når jeg jobbet i butikk forrige gang brukte jeg alt fra høye heler til sandaler og joggesko.

Hva slags sko du burde velge kommer jo litt an på yrket. Innenfor helsesektoren er kanskje joggesko et godt alternativ, mens i butikk så kommer det jo an på butikken og om det er noen kleskode. :)

post-66700-0-10358300-1379432576_thumb.j

Skrevet

Bruker stort sett joggesko ment for asfalt-løping. :) Siste kjøp var Nike Lunarglide. Har også et par Asics gel prograde jeg liker godt til kortere arbeidsdager. Disse lufter ikke så godt syntes jeg så det blir klamt en hel arbeidsdag.

Går og står på betong hele dagen, og sitter sjeldent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...