AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Jeg er 36 år, og for et års tid siden traff jeg en mann som virkelig gjorde inntrykk på meg. Det føltes riktig helt fra starten (selv om vi ikke ble sammen med en en gang), og det har fortsatt å være veldig fint. Jeg har aldri opplevd et så "riktig" forhold før - og jeg er usikker på om det først og fremst skyldes at jeg ikke har visst hva jeg har lett etter, at jeg har falt for feil menn eller feil sider ved dem og i tillegg ikke hatt lett for å virkelig forelske meg. Siste "store" forelskelse er over ti år siden, og det endte ikke i noe forhold (og ville heller ikke endt i noe godt forhold ser jeg i ettertid, vi var altfor forskjellige). Nå har det imidlertid skjedd ting som gjør at følelsene mine har forandret seg, og jeg regner egentlig med å avslutte forholdet i nærmeste framtid. På en måte tenker jeg sånn at da var det ikke rett likevel, og det var ikke den store kjærligheten jeg trodde det kunne bli. Men jeg er redd for å ikke oppleve det samme igjen... ikke at det hindrer meg i å ta de valgene som er riktige, men det jeg har følt har vært så sterkt og virket på så mange områder i livet mitt at jeg håper jeg kan oppleve det igjen. Jeg tror jeg kommer til å være skeptisk til å gå inn i et forhold igjen - når noe som har kjentes så utrolig riktig kan ende med å bli helt feil (på grunn av faktorer nesten utenfor vår kontroll) har jeg mistet noe av troa. Jeg er ikke så redd for å være alene, og hadde det ganske bra som singel sist, men jeg er litt redd for grå hverdager uten at hjertet banker, liksom... Håper noen kan komme med solskinnshistorier og andre historier Anonymous poster hash: 6da49...9d6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 De jeg kjenner som har møtt sin store kjærlighet var forelsket også etter det første året. Men hva har skjedd som har gjort at følelsene dine har forandret seg? Anonymous poster hash: 149b4...f05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå