Gå til innhold

Assosiasjoner som forventet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser av avatar-assosiasjontråden at min avartar gir assosiasjoner som er ganske langt unna den personen som egentlig er på bildet! Det kom assosiasjoner som punker, 80-talls, Billy Idol og freeky. Men så er det faktisk Marilyn Monroe! :ler:

Har din avartar gitt andre assosiasjoner enn forventet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke egentlig, stort sett er den blitt assosiert med kaffe tror jeg :wink:

Skrevet

ja ja, min forbindes blant annet med hønsesuppe... enda det egentlig er kalkuner

Skrevet
ja ja' date=' min forbindes blant annet med hønsesuppe... enda det egentlig er kalkuner[/quote']

:trøste: *Trøster Tante Betty med at hun minner oss om Thanksgiving.* :sjarmor:

Angående assosiasjonene til min egen avatar så må jeg vel si at de egentlig var som forventet. :ler:

Gjest gjesta
Skrevet
Ser av avatar-assosiasjontråden at min avartar gir assosiasjoner som er ganske langt unna den personen som egentlig er på bildet! Det kom assosiasjoner som punker, 80-talls, Billy Idol og freeky. Men så er det faktisk Marilyn Monroe!  :ler:  

Jammen, jommen; Hver eneste gang jeg er avataren din, så tenker jeg på Billy Idol. :ler: Selv om jeg ser at det ikke er ham altså. Men at det er Marilyn hadde jeg aldri gjettet.

Skrevet

Okej, da, du skal få assosiere avartaren med Billy Idol! Bare du ikke sier det til Marilyn :ler:

Gjest gjesta
Skrevet

Ikke et ord! *låser munnen og kaster nøkkelen*

hmrpf..kmk...hmmmf... :vinke: (vanskelig å si noen med låst munn, men det betyr: Fortsatt fin tirsdag :vinke: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...