AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Okei! Jeg har holdt på med en fyr i over 1 år og er veldig usikker på om han er interessert eller ikke.. I begynnelsen møttes vi sjeldent, kanskje annen hver helg og ca 3-4 ganger i måneden..Jeg synes det var lite så jeg tok det opp med han. Etter det har han skjerpet seg litt. nå møtes vi omtrent 2 ganger i uken, men ønsker å møte han mer. I en lang periode har jeg vært usikker på om han er interesser, han sier han er det og at han er glad i meg, men det virker ikke slik når han tar lite initiativ til å møtes og skriver melding til meg sjeldent. jeg husker han sa til meg at han ikke i utgangspunkt var noe spesielt interessert i å gå inn i forhold, siden han jobber langt unna og er borte 2 uker i strekk.. noe jeg synes er litt teit, men godtok det da. Men nå synes jeg det begynne å bli litt vanskelig etter som om jeg har utviklet sterke følelser for han og jeg vil gjerne utvikle noe mer. Hva kan jeg si til han? For noen dager siden dro han på jobb igjen, og tok ingen initiativ til å møtes før han dro, jeg har heller ikke hørt noe fra han etter det. Når jeg spurte dagen før han dro om vi sku møtes, sa han at han hadde en del ting å gjøre før han dro. Jeg blir bare mer og mer usikker, og tenker at om han var interessert og brydde seg om meg så ville han tatt seg tid til å møte meg. På en måte føler jeg at han holder meg på gress, eller at jeg lar meg utnytte, siden vi ikke har utviklet noe mer enn bare å møtes av og til.. hva skal jeg gjøre? jeg har lyst å avslutte det nå, før det går for langt. Jeg blir utrolig såret og lei meg når han ikke sender melding i blant og når det virker som om han ikke bryr seg.. vil liksom sette en stoppe for det, uten å ta det opp flere ganger med han. jeg er lei alle unnskyldningene hans når han ikke har tid til å møte meg og jeg har heller ikke møtt hans familie, enda han har vært hos meg flere ganger og sitte å sett på tv med mine foreldre.. vet ikke helt hva jeg skal gjøre og si til han? hater dette er... Anonymous poster hash: 5b93f...956
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 For det første: du har bedt han om å skjerpe seg på hvor ofte dere møtes.. dere møtes nå 2 ganger i uka og du er enda ikke fornøyd?? Er greit å ha forskjellig syn på det altså, men i mine øyne er 2 ganger i uka helt ok om man ellers har et aktivt liv og andre ting å sette av tid til. Ifølge innlegget ditt har denne gutten egentlig fra starten av vært ærlig med deg om at han ikke nødvendigvis ønsker å gå inn i noe seriøst, og dette er noe du har visst hele veien. jeg synes da egentlig du ikke har så mye å klage på og tenker at du da heller ikke kan forlange så mye mer fra han. Likevel synes jeg ikke det virker som han er så interessert i deg som han sier. hadde han vært på knærne etter deg hadde han nok tatt nok av initativ til å sees, hvertfall før han skal reise steder ol. Det at han har mye å fikse før han drar osv er nok bare en dårlig unnskyldning som mye annet. Ville sterkt vurdert å bare latt han gå om jeg var deg.. hvertfall latt være å ta kontakt i det hele tatt ettersom du lett virker masete om du fortsetter å pepre han med meldinger som han ikke gidder å svare på.. Bare la det være opp til han en stund nå. Hører du ikke noe på lenge eller initativet er svært dårlig så ville jeg bare droppet hele greia. Det er tydelig at du er ute etter noe mer seriøst og forpliktende enn det han er villig til å gi deg, og at dere har litt forskjellige ønsker om hva dette skal lede til. Anonymous poster hash: 21d20...42c
ludolil Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Tusen takk for svar:-) Jeg synes det bare er rart, for i det ene øyeblikket vil han vite hvor jeg er og hvem jeg er med, han har også sagt før når jeg bare har latt han vært at han synes det begynne å bli halvhjertet, eller ja, så han stiller krav til meg på en måte og det virker som om han og er forelsket/følelser for meg.. vet ikke hva jeg skal gjøre, men skal følge rådet ditt nå om å bare la han være å se om han tar noe initiativ..finner meg ikke i at han bruker en evighet til å svare meg på meldinger og ikke gidder å svare i det hele tatt, tillegg som han drar bort i 2 uker uten å ta seg litt tid å være med meg før han drar..er noe som ikke stemmer... blir så lei av sånn det er slik, så vurderer bare la han være helt nå og si at jeg ikke gidder at det skal være slik mellom oss, at han virker som om han ikker bryr seg.. om han er interessert, så må han nesten begynne å vise det litt og..
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 For det første: du har bedt han om å skjerpe seg på hvor ofte dere møtes.. dere møtes nå 2 ganger i uka og du er enda ikke fornøyd?? Er greit å ha forskjellig syn på det altså, men i mine øyne er 2 ganger i uka helt ok om man ellers har et aktivt liv og andre ting å sette av tid til. Ifølge innlegget ditt har denne gutten egentlig fra starten av vært ærlig med deg om at han ikke nødvendigvis ønsker å gå inn i noe seriøst, og dette er noe du har visst hele veien. jeg synes da egentlig du ikke har så mye å klage på og tenker at du da heller ikke kan forlange så mye mer fra han. Likevel synes jeg ikke det virker som han er så interessert i deg som han sier. hadde han vært på knærne etter deg hadde han nok tatt nok av initativ til å sees, hvertfall før han skal reise steder ol. Det at han har mye å fikse før han drar osv er nok bare en dårlig unnskyldning som mye annet. Ville sterkt vurdert å bare latt han gå om jeg var deg.. hvertfall latt være å ta kontakt i det hele tatt ettersom du lett virker masete om du fortsetter å pepre han med meldinger som han ikke gidder å svare på.. Bare la det være opp til han en stund nå. Hører du ikke noe på lenge eller initativet er svært dårlig så ville jeg bare droppet hele greia. Det er tydelig at du er ute etter noe mer seriøst og forpliktende enn det han er villig til å gi deg, og at dere har litt forskjellige ønsker om hva dette skal lede til. Anonymous poster hash: 21d20...42c Tusen takk for svar:-) Jeg synes det bare er rart, for i det ene øyeblikket vil han vite hvor jeg er og hvem jeg er med, han har også sagt før når jeg bare har latt han vært at han synes det begynne å bli halvhjertet, eller ja, så han stiller krav til meg på en måte og det virker som om han og er forelsket/følelser for meg.. vet ikke hva jeg skal gjøre, men skal følge rådet ditt nå om å bare la han være å se om han tar noe initiativ..finner meg ikke i at han bruker en evighet til å svare meg på meldinger og ikke gidder å svare i det hele tatt, tillegg som han drar bort i 2 uker uten å ta seg litt tid å være med meg før han drar..er noe som ikke stemmer... blir så lei av sånn det er slik, så vurderer bare la han være helt nå og si at jeg ikke gidder at det skal være slik mellom oss, at han virker som om han ikker bryr seg.. om han er interessert, så må han nesten begynne å vise det litt og.. Anonymous poster hash: 5b93f...956
spegel Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 Jeg hadde gitt opp. Har vært i en eksakt lik situasjon for litt siden. "Holdt på med" en i over ett år. Fatter ikke hva jeg drev med, skal jeg være ærlig. Når ingen utvikling av status skjer etter så lang tid, vel, da er det faktisk ikke noe å bygge videre på. Move on, er mitt råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå