AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Hei. Mannen min tok en sædprøve i mai og fikk til svar at det var litt lav konsentrasjon, men antallet svømmere var ok. dvs 75 mill svømmere. Noen som kan hjelpe å tolke dette? legen henviste oss til ivf nemmelig.. Anonymous poster hash: 78d41...e9c
MiniMjau Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Hva er tallene? Eler fikk dere ikke vite noe mer enn det du skrev?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Hva er tallene? Eler fikk dere ikke vite noe mer enn det du skrev? Fikk vite det jeg skrev. 75 mill svømmere. Anonymous poster hash: 78d41...e9c
Athene Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Tja, det er jo ikke så mye og tolke..... Svømmerne er for få til å gjøre deg gravid, og dere behøver prøverør. Men hvis du har mer konkrete tall (man pleier å få et skriv med en rekke verdier) og spørsmål kan jeg forsøke å forklare.
MiniMjau Skrevet 19. september 2013 #6 Skrevet 19. september 2013 75 mill svømmere, pr mL eller i hele sædprøven?. Hvor stort volum ble avlevert? Ser du skriver at konsentrasjonen var litt lav, så det er jo det som er det viktigste svaret. 75 mill kan jo være så mangt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå