Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde planer om å kjøpe meg tape in extentions fra Trendhair, men ser de har sluttet å selge til private.

Noen som har tips til andre steder jeg kan bestille hår av god kvalitet til en ok pris? ( 1000-4000kr) Vil helst ha tape in.

Anonymous poster hash: f9848...563

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du helst ha tape in? :-)

Har aldri testet det selv.

Da jeg jobbet som frisør, brukte vi kun nail hair, og syntes det er helt topp!

Tenker at tape blir litt som clips, bare permanent lissom? Men hvordan blir det når du har håret i hestehale for eks? Og flokker det seg lett?

Skrevet

Jeg har forresten kjøpt av rapunzel tidligere, og var superfornøyd med hår kvaliteten.

Skrevet

Hvorfor vil du helst ha tape in? :-)

Har aldri testet det selv.

Da jeg jobbet som frisør, brukte vi kun nail hair, og syntes det er helt topp!

Tenker at tape blir litt som clips, bare permanent lissom? Men hvordan blir det når du har håret i hestehale for eks? Og flokker det seg lett?

Fordi det er det jeg er mest fornøyd med. Liker ikke "klumpene" i hodebunnen av de ulike sveisemetodene. Klips henger dårlig på håret mitt, og festene syns lett, pluss jeg orker ikke ta av og på hver dag.

Tape er også det som har slitt minst på håret mitt.

Så lenge man taper rett (altså ikke for langt nede i nakken, og ikke for langt ute på sidene) går det supert å ha håret i strikk uten at tapen syns.

Synst ikke tape og klips kan sammenlignes. Klips er klumpene og også tunge i forhold til tape.

• Liker 1
Skrevet

Fordi det er det jeg er mest fornøyd med. Liker ikke "klumpene" i hodebunnen av de ulike sveisemetodene. Klips henger dårlig på håret mitt, og festene syns lett, pluss jeg orker ikke ta av og på hver dag.

Tape er også det som har slitt minst på håret mitt.

Så lenge man taper rett (altså ikke for langt nede i nakken, og ikke for langt ute på sidene) går det supert å ha håret i strikk uten at tapen syns.

Synst ikke tape og klips kan sammenlignes. Klips er klumpene og også tunge i forhold til tape. Anonymous poster hash: f9848...563

Okei! Ja, har aldri prøvd tape jeg. Nail hair sliter veldig på håret ja. Er det lett og sette på selv?

Vet det ikke er dette du ville frem til med tråden din, men er så nysgjerrig bare!

Skrevet

Okei! Ja, har aldri prøvd tape jeg. Nail hair sliter veldig på håret ja. Er det lett og sette på selv?

Vet det ikke er dette du ville frem til med tråden din, men er så nysgjerrig bare!

Selv, da mener jeg selvfølgelig med hjelp.

Skrevet

Jeg gjør det faktisk helt selv. De første gangene ble det greit nok, men etterhvert som jeg lærte meg hvor de måtte plasseres og hvor de ikke måtte plasseres ble det veldig bra. Flyttet de lenger opp etter ca 4uker. Eneste jeg må ha hjelp til er å klippe de til hos frisør så det blender seg med håret mitt som har ulike lengder

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøper alltid hår på eBay, men jeg bruker microringer. Finnes helt sikkert tape også. :)

Ellers hører jeg en del skryte av L&B.

Skrevet

Jeg kjøper alltid hår på eBay, men jeg bruker microringer. Finnes helt sikkert tape også. :)

Ellers hører jeg en del skryte av L&B.

Synes du kvaliteten på ebay håret er bra? Hvilken selger kjøper du ifra?

Jeg har brukt L&B tape hår. Jeg har hatt litt problemer med håret de siste gangene. Håret har begynt å floke seg etter et par måneders bruk. Men de skal begynne å selge hår som har blitt behandlet på en litt annen måte enn tidligere. Og det skal visst være av enda bedre kvalitet enn tidligere. Så jeg gleder meg til å prøve det. De har en fantastisk kundeservice. Det skal de ha :)

Skrevet (endret)

Synes du kvaliteten på ebay håret er bra? Hvilken selger kjøper du ifra?

Jeg tror jeg har kjøpt fra forskjellige selgere hver gang, så jeg kan ikke si så mye om kvaliteten "på eBay", men håret jeg har kjøpt har vært helt ok. Jeg skifter ut håret etter ca. 6-9 måneder fordi jeg da har flyttet det opp to-tre ganger samt at jeg gjerne endrer farge/sveis og trenger nytt hår. Men det har grei kvalitet for en hundrelapp eller to. :)

Håret mitt er superfint og nordisk, så extensionshåret kan oppleves som litt "grovere" enn mitt eget, men ingen ser/kjenner at det er extensions så lenge jeg behandler det. Bruker Redken Extreme sjampo/balsam, lufttørking, Moroccanoil, varmebeskyttelse hvis jeg fhøner/retter/krøller, fletter eller setter det opp i ball om natten og børster aldri/bruker tangleteezer om jeg må.

Edit; jeg kjøpte hår av denne selgeren sist gang, ser jeg.

Endret av FantasDick
Skrevet

Jeg tror jeg har kjøpt fra forskjellige selgere hver gang, så jeg kan ikke si så mye om kvaliteten "på eBay", men håret jeg har kjøpt har vært helt ok. Jeg skifter ut håret etter ca. 6-9 måneder fordi jeg da har flyttet det opp to-tre ganger samt at jeg gjerne endrer farge/sveis og trenger nytt hår. Men det har grei kvalitet for en hundrelapp eller to. :)

Håret mitt er superfint og nordisk, så extensionshåret kan oppleves som litt "grovere" enn mitt eget, men ingen ser/kjenner at det er extensions så lenge jeg behandler det. Bruker Redken Extreme sjampo/balsam, lufttørking, Moroccanoil, varmebeskyttelse hvis jeg fhøner/retter/krøller, fletter eller setter det opp i ball om natten og børster aldri/bruker tangleteezer om jeg må.

Edit; jeg kjøpte hår av denne selgeren sist gang, ser jeg.

Jeg har også kjøpt fra den selgeren tidligere. Jeg er sånn middels fornøyd.

Vet flere selger det samme håret som man får kjøpt på ebay på finn.no. Jeg kjøpte det såkalte ebay-håret fra en finn selger og jeg holder på å bli sprø. Håret røyter noe helt enormt. Jeg grer det flere ganger daglig og hver gang blir børsten full av hår. Det detter av masse hår bare jeg lar fingrene mine gre igjennom håret. Prøvde å kontakte finn selgeren for å høre om denne røytinga er normalt, men da fikk jeg ikke noe svar :/

Skrevet

Jeg har også kjøpt fra den selgeren tidligere. Jeg er sånn middels fornøyd.

Vet flere selger det samme håret som man får kjøpt på ebay på finn.no. Jeg kjøpte det såkalte ebay-håret fra en finn selger og jeg holder på å bli sprø. Håret røyter noe helt enormt. Jeg grer det flere ganger daglig og hver gang blir børsten full av hår. Det detter av masse hår bare jeg lar fingrene mine gre igjennom håret. Prøvde å kontakte finn selgeren for å høre om denne røytinga er normalt, men da fikk jeg ikke noe svar :/

Huff, det hørtes kjedelig ut. Mitt hår røyter veldig lite, men jeg grer det ikke - vet ikke om det har noe å si. Floker seg IKKE, så trenger ikke gre det, men drar gjennom med fingrene av og til - særlig ved festene, så de ikke tvinner seg sammen så lett.

Skrevet

Huff, det hørtes kjedelig ut. Mitt hår røyter veldig lite, men jeg grer det ikke - vet ikke om det har noe å si. Floker seg IKKE, så trenger ikke gre det, men drar gjennom med fingrene av og til - særlig ved festene, så de ikke tvinner seg sammen så lett.

Det kan jo hende at jeg har fått et dårlig parti med hår. Det er jo sånn som skjer en gang i blant. Opplevde det når jeg satt på hår hos frisør også. Men det hjelper jo ikke når finn selgeren ikke gidder å svare :laugh:

Skrevet

Håret røyter ekstremt hvis det er plastikk i håret (fordi det ikke tåler det samme som ekte) så da er nok håret du har kjøpt blandet med uekte hår:/

Skrevet

Håret røyter ekstremt hvis det er plastikk i håret (fordi det ikke tåler det samme som ekte) så da er nok håret du har kjøpt blandet med uekte hår:/

Det kan være,ja. Selv om det står på pakken at det er ekte remy human hair. Ca 600 kr for 100 gram hår er jo billig og da blir vel kvaliteten deretter også?

Skrevet

Tråden er ryddet for reklameinnlegg.

Daenerys, mod.

Skrevet

Det spørs veldig. Jeg har vært og er avhengig av extensions og har prøvd alt! Fant alltid noe negativt med håret. Var på reise i usa og kom i kontakt med en stor leverandør av extensions og har aldri prøvd bedre hår:) jeg selger det veldig billig fordi jeg kjøper opp masse på engang, så prisen har ikke noe å si på kvaliteten. Kan jo nevne at jeg kjøpe tape fra rapunzel og måtte kaste håret etter 2uker. Helt forferdelig!

Skrevet

Det spørs veldig. Jeg har vært og er avhengig av extensions og har prøvd alt! Fant alltid noe negativt med håret. Var på reise i usa og kom i kontakt med en stor leverandør av extensions og har aldri prøvd bedre hår:) jeg selger det veldig billig fordi jeg kjøper opp masse på engang, så prisen har ikke noe å si på kvaliteten. Kan jo nevne at jeg kjøpe tape fra rapunzel og måtte kaste håret etter 2uker. Helt forferdelig!

Rapunzel har jeg aldri tørt å kjøpe ifra. Har lest mange dårlige ting om det håret. Spennende at du skal åpne butikk da. Mye lettere å handle fra norske butikker med tanke på toll/mva.

Skrevet

Ja det er mye lettere og det er lettere å ta kontakt med selger hvis det skal være noe:) det er en jungel av extensions der ute så man bør forhøre seg nøye når man velger hår:)

Skrevet

Hadde planer om å kjøpe meg tape in extentions fra Trendhair, men ser de har sluttet å selge til private.

Noen som har tips til andre steder jeg kan bestille hår av god kvalitet til en ok pris? ( 1000-4000kr) Vil helst ha tape in.

Hei,

jeg bestiller hår fra HairextentionBuy.com . Fikk kjøpt til 1579 kr, for 3 pakker â 113 g, 60 cm.

Det var på salg, men gode priser og rask levering-

anbefales

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...