AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Jeg dater en helt fantastisk fyr, og til torsdag skal vi i badeland også spise kinamat og se film hos meg etterpå. Likevel har jeg lyst til å gjøre noe ekstra for å gjøre det romantisk, ettersom han er så flink på sånt selv. Har dere noen ideer? Jeg har tenkt på stearinlys, dessert, ost, kjeks og vin og massasjeolje. Jeg bor hos foreldrene mine fortsatt, så det er litt begrenset hva vi kan gjøre utenom tv-stua. Vi har ikke hatt sex, og skal heller ikke ha det til torsdag ettersom jeg har mensen. Anonymous poster hash: 25e5f...27c
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Hvor gamle er dere? Er jo mye som kan være romantisk, det du allerede har nevnt er jo romantiske ting:) Stearinlys er uansett et must for meg på kvelden om man skal skape en intim og koselig stemning:) Ville kanskje satset på stearinlys og en form for dessert som du nevnte, massasjeolje er kanskje ikke det smarteste å bringe på banen om planen ikke er å ha sex Anonymous poster hash: 68f3a...cb0
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Hvor gamle er dere? Er jo mye som kan være romantisk, det du allerede har nevnt er jo romantiske ting:) Stearinlys er uansett et must for meg på kvelden om man skal skape en intim og koselig stemning:) Ville kanskje satset på stearinlys og en form for dessert som du nevnte, massasjeolje er kanskje ikke det smarteste å bringe på banen om planen ikke er å ha sex Anonymous poster hash: 68f3a...cb0 Vi er 19 og 21 Hahaha, godt poeng! Men vi har gjort seksuelle ting, bare ikke samleie liksom, så det går nok fint Tenker kanskje å lage sjokolademoussé. Nam! Anonymous poster hash: 25e5f...27c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå