liv Skrevet 27. april 2004 #1 Skrevet 27. april 2004 hei.. Jeg har bunad men ingen pose å ha den i. Vanligvis har jeg på bunad på 17 mai men i år må jeg reise litt med tog for å komme frem. Og jeg har som nevnt ingen pose. Skal jeg bry meg med å drasse med bunaden? Hva hadde dere gjort?
liv Skrevet 27. april 2004 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2004 det var det da.. Jeg er så og si helt blakk. Skal til mamma på torsdag. Hun har en sånn dress bag. Kan sikkert låne den. Bare litt kjedlig å dra med den på skolen på fredag for den er relativt stor..
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2004 #4 Skrevet 27. april 2004 Viss det blir mye styr er det vel berre å droppe bunad i år då, kanskje? Er vel ikkje så farleg...?
liv Skrevet 27. april 2004 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2004 jo men jeg synes det er stas å bruke den og da.. kanskje jeg bare kan legge den i en bag??
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #6 Skrevet 27. april 2004 Hvis du legger den i en stor bag og passer på å pakke skjorte og tøy hver for seg i poser skulle det gå fint. Ellers selger de slike poser for en slikk og ingenting på Ikea. Men, bunader tåler det meste og det synes ikke så godt med krøller så ta den i en bag du!
liv Skrevet 27. april 2004 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2004 på ikea sier du? Bor ved siden av ikea..
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2004 #8 Skrevet 28. april 2004 Der får du slike tøyposer hvor du kan ha en henger stikkende ut på toppen for en billig penge. Skulle gjerne funnet ut artikkelnr. men finner ikke ikea-katalogen.
Ra|cer Skrevet 28. april 2004 #9 Skrevet 28. april 2004 Tror nok d hadde godt bra om du la den pent i en bag eller koffert og! De tåler som sagt litt!
Gjest Malama Skrevet 28. april 2004 #10 Skrevet 28. april 2004 Jeg har fraktet bunaden min i koffet uten store problemer. Skjorta bl strøket etter at jeg kom frem da, naturlig nok, og fraktet slik den er oppbevart, inni et hvitt putetrekk.
Gjest Madam Felle Skrevet 28. april 2004 #11 Skrevet 28. april 2004 En skal ikke ha pose til bunad, for det beste en kan bruke er et dynetrekk. Pakk den pent inn i et dynetrekk og brett den sammen, og legg den ned i en stor koffert eller bag. Den holder seg pent for det.
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 28. april 2004 #13 Skrevet 28. april 2004 En skal ikke ha pose til bunad' date=' for det beste en kan bruke er et dynetrekk. Pakk den pent inn i et dynetrekk og brett den sammen, og legg den ned i en stor koffert eller bag. Den holder seg pent for det. [/quote'] Hvorfor ikke? Jeg har bunadspose på min bunad.
Diva Skrevet 28. april 2004 #14 Skrevet 28. april 2004 Hmf. At man MÅ ha bunaden i et laken/dynetrekk, er nok en myte. Så lenge posen ikke er av plast ( dvs. ganske tett materiale ), så er det det viktiskste. Jeg kommer til å kjøpe meg en bunadspose av stoff / lin. Finnes også noen i grovt papir faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå