Gjest tuppesjura Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Jeg har stort sett kun mørke møbler hjemme nå. Mørkgrå/sort sofa, sort tv-bord, wengefarget ovalt sofabord, wengefarget spisebord, sorte stoler med wengefargede føtter og wengefarget skjenk. I tillegg har jeg en sting stol fra brunstad i lys grå. Jeg har nå veldig lyst på nytt spisebord, og har forelsket meg i occasion ellipse fra Bolia. Dette er et ovalt, hvitt bord med en fot i midten. Til dette har jeg (tror jeg da) lyst på grå stoler (samme gråfarge som sting stolen). Blir dette rart, eller kan det bli stilig? Vi har jo alt i samme rom, og bruker spisebordet som kjøkkenbord til daglig. Når du sitter med kjøkkenbordet, ser man rett inn på kjøkkenet, som da også er hvitt. Jeg har hatt lyst på dette bordet i månedsvis, og endelig kommer det på salg, og da blir jeg usikker. Tror dere det blir rart, eller kan det bli stilig? Det kan jo hende at flere av møblene blir byttet ut etterhvert, er på utkikk etter en hvit skjenk for å bytte ut den wengefargede, men har foreløbig ikke funnet noe jeg liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå