Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som det nyeste GTA er ute, er det noen her som spiller? Diskuter gjerne alle spillene i serien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hverken PS3 eller XBox! :grine: Anonymous poster hash: bf961...6c4

Skrevet

Er allerede lei jeg! Eneste spillet jeg har holdt på med i en stund er fireren.

Skrevet

Er så utrolig artig å høre på Trevor når han blir sint. Noe han er hele tiden =)

Og når f.eks dama på politiradioen sier beskrivelsen på bilen (jeg kjører). "uuhmmm uhhhaahh black car.."

Xbox 360

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk det til å virke i går kveld, veldig bra så langt. Hadde jeg ikke måtte gått i bursdag til mamma, så hadde jeg starta tidligere.

Gjest Keikolina
Skrevet

Likte best San Andreas. Kjøpte det nye spillet igår her, men har enda ikke prøvd det.

Skrevet

Jeg liker at Los Santos er så mye mer lyst og ikke så grått som Liberty City.

Skrevet

Trevor ser og høres kanskje ut som en bondetamp, men fytti katta han er morsom. Jeg liker når han roper til de man skyter på osv. Å når man kjører bil.

• Liker 1
Skrevet (endret)

"..mine isnt all that special, but it's get the job done.."

-Trevor-

Hahaha :)

Endret av -Leon-
  • Liker 4
Skrevet (endret)

"..mine isnt all that special, but it's get the job done.."

-Trevor-

Hahaha :)

Den var jævla bra jeg er enig. Å hvis man sitter ubevæpna på motorsykkel, så kan man vise fingeren til folk å fornærme dem.

Endret av Vex
Skrevet

Den var jævla bra jeg er enig. Å hvis man sitter ubevæpna i bilen, så kan man vise fingeren til folk å fornærme dem.

Ah, da lærte jeg noe nytt :)

Skrevet

Men for å gjøre det i bilen må vinduet være knust, ellers funker det på motorsykkel og sånt.

Skrevet

En gang så fant jeg Trevor midt i fjellet ikledd nattkjole.

• Liker 1
Skrevet

Trevor i et nøtteskall :P

Noen andre som synes at Franklin bare syter og klager? Han er som Niko ifra GTA IV.

Skrevet

Jeg spiller :-) Har ikke kommet så langt da, bare spilt 4 timer.

Favoritten min av GTA-spillene er San Andreas. Skal nok mye til for å slå SA, men vi får nå se. Jeg spilte veeeeldig lite av GTA IV, men får se om jeg ikke spiller det igjen etter hvert...

Skrevet

Jeg spiller :-) Har ikke kommet så langt da, bare spilt 4 timer.

Favoritten min av GTA-spillene er San Andreas. Skal nok mye til for å slå SA, men vi får nå se. Jeg spilte veeeeldig lite av GTA IV, men får se om jeg ikke spiller det igjen etter hvert...

Jeg spilte SA, og vil si at 5 er en forbedret versjon av SA. På alle måter.

Skrevet

Noen andre som synes at Franklin bare syter og klager? Han er som Niko ifra GTA IV.

Jeg spiller mest som Trevor og Michael, Franklin irriterer meg. Vet ikke hva det er men, han gjør det. Har spilla 15 timer med Trevor og 14 med Michael mot bare 10 med Franklin. Har for det meste tatt et par side quest med han og de obligatoriske. Ja jeg har ikke noe liv.

Skrevet

Jeg spilte SA, og vil si at 5 er en forbedret versjon av SA. På alle måter.

Av det lille jeg har spilt; JA! Franklin syter HELE tiden.

Godt å høre! Jeg elsket SA, spilt gjennom det flere ganger! Liker GTA 5 godt til nå, så det blir nok bare bedre.

Skrevet

Jeg storkoser meg med GTA V, men er som flere her ikke noe fan av Franklin.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...