Gå til innhold

Hva kjennetegner emosjonell utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kjennetegner emosjonell utroskap? Er dette en verre form for utroskap enn vanlig utroskap - etter din mening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde kansje først fastslå hva som kjennetegner utroskap? Emosjonelt utroskap høres ut som noe folk har funnet opp bare for å ha noe å krangle om.

Enten er du utro eller ikke. Jeg var ikke utro, jeg var bare emosjonelt lite trofast? Sounds like bullcrap to me.

Anonymous poster hash: b5777...39a
Skrevet

Emosjonelt utroskap er når man forelsker seg i noen andre enn partneren sin. Vi kan alle bli bettatt eller tiltrukket av andre, men når man forelsker seg i noen går det dypere.

Det kan være mer sårende, og derfor "verre", men man kan noen ganger ikke styre følelsene sine akkurat så jeg vil si at en person som forelsker seg i en annen men ikke gjør noe med det før han har avsluttet nåværende forhold, eller bestemmer seg for å satse på nåværende forhold gjør det riktige.

Skrevet (endret)

Tja, så lenge ingen fysiske grenser overskrides, så er det bedre.

Hvem som helst kan jo bli forelsket, galskap som det er, men hva man gjør ut av det må selvfølgelig være under full kontroll. Altså at man gjør ingenting i praksis.

Endret av Steinar40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...