Gjest prestekrage Skrevet 27. april 2004 #1 Del Skrevet 27. april 2004 Mye tyder på at veslemor og jeg setter snuten mot Oslo utpå høsten... Har i den anledning begynt å kikke litt på leiemarkedet, og fikk en positiv overraskelse med OBOS utleieleiligheter... Derfor lurer jeg på om noen har erfaringer fra de. Ventetid/ansinitet? hvor mye pleier depositumet å ligge på? Er det "ålraite" leiligheter? Fint om noen har erfaring som de vil dele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #2 Del Skrevet 27. april 2004 I gata mi er det to OBOS utleieblokker for dem under 30. Jeg ser dem jo bare utenifra, men de virker ganske OK. De er nyere enn blokkene rundt. Leilighetene er ikke så store, passer for små familier. Mitt inntrykk er at det bor masse forskjellige typer folk der, og mange barn så det er ganske livlig. Det er fint å bo her jeg bor i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 28. april 2004 #3 Del Skrevet 28. april 2004 Da jeg flyttet inn i min Obos utleiebolig (4 år siden) hadde jeg ca. 15 års ansiennitet i OBOS. Konsulenten der mente det ikke var nok, så jeg fikk overført min mors ansiennitet og fikk dermed over 30 års ansiennitet. Da tok det tre måneder før jeg fikk leilighet. Depositumet er 6 måneders husleie, uansett. Leilighetene er greie nok, med ganske enkel standard. Jeg har f.eks. ikke parkett, flislagt bad, varmekabler og slikt, og det er ikke opplegg for oppvaskmaskin. Men jeg trives godt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå