AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Jeg har fått epost fra Lånekassen om at det ligger post til meg (svar på studielån). Når jeg går via linken i epost kommer jeg ikke inn. Kan logge inn med BankID men får deretter beskjed om at siden er "for tiden er utilgjengelig, vi jobber med saken". Ringer Difi, og de sier alt skal fungere som normalt. Prøver via både egen Macbook og iPad. Men iPad kunne jeg logge inn normalt igår kveld. Prøver deretter foreldres Mac, kommer til innloggingsside men resten av siden kommer ikke opp og jeg kan ikke legge inn BankID detaljer. Prøver Buypass, og det står bare "error". Lurer på om Mac er problemet, prøver derfor mors Compaq, den laster ikke inn innloggingsside for BankID. Prøver å gå til lanekassen.no via nettleser (prøver både Explorer, Firefox og Safari), står bare "The service is unavailable". Er forbanna og helt på gråten. Jeg har en ukes fravær fra studier ettersom jeg ikke har fått betalt skolepenger. Klarer dere å komme inn? Anonymous poster hash: 43f58...947
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Kan legge til at alt annet fungerer som normalt, har internettilgang og Java. Kan bruke BankID for å logge inn i bank som normalt. Anonymous poster hash: 43f58...947
Lutetium 71 Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Funker helt greit her. Bruker MinID med pinkode sendt over sms. (PC, i firefox)Kan det ha vært en forbigående feil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå