Gå til innhold

Er litt småforelsket, men burde kanskje legge det fra meg..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt komplisert dette her, men kan ikke nekte overfor meg selv lenger at interessen fra min side er der.. Problemet er bare det at fyren tidligere var en god venn av eksen min.før jeg ble sammen med eksen var jeg veldig mye med de begge to, vi tre hang mye. Jeg ble litt bettatt av begge, men var helt klart mer interessert i eksen da, begge de var litt interessert i meg. Jeg begynte å "holde på" med eksen, men en natt var jeg svak og lå med han andre..

Jeg var ærlig, og fortalte eksen det. Forventet han ikke vill ha noe å gjøre med meg, men han tilga meg og vi ble sammen. Vi tre fortsatte å være venner, men jeg var lite med han andre, og aldri med han alene av åpenbare grunner.. Pga en rekke hendelser mistet eksen min mange venner, deriblandt han fyren, forholdet vårt var veldig opp og ned, han var dust, men jeg ble mye pga dårlig samvittighet, og håp om at ting skulle bli bedre. Det jo til slutt slutt.

Har ikke hatt særlig kontakt med noen av de på en stund. Eksen min har fått ny dame som han har flyttet sammen med. Sist helg så jeg kompisen sammen med felles venner. Jeg snakket ikke så mye med han men jeg kjenner at jeg har en interesse der. Men det er kanskje litt for sent.. Her vet jeg jo at jeg ikke har spilt kortene mine rett akkurat. Har lyst til å ta kontakt, men også redd for avvisning.

Anonymous poster hash: 88ea0...109

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette virket veldig komplisert. Tror ikke jeg ville involvert meg med han andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...