Gå til innhold

Plan A: Spørre om jobb Plan b: Nav praksis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal innom en butikk hvor de ansetter ofte unge, uerfaren folk. Jeg har også vært i kontakt med NAV og de nevnte at jeg kan få praksisplass hvis jeg finner en arbeidsgiver.

Planen min er å spørre om de har noen ledige stillinger. Hvis svaret er negativt, så spør jeg om jeg kan gå i praksis hos h*n i 3 måneder og om h*n er fornøyd med meg, kan h*n kanskje ansette meg?

Det er litt risky fordi h*n kan ta kontakt med meg på et senere tidspunkt, men jeg trenger jobb nå. Og dette er en stor butikk og sjansene for å bli ansatt etter 3 måneder (tror jeg) er ganske gode, så lenge jeg gjør en bra jobb.

Anonymous poster hash: 260f5...384
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en god plan. Lykke til :)

Håper du får jobben!

Skrevet

Høres ut som en god plan. Lykke til :)

Håper du får jobben!

Takk :) ts

Anonymous poster hash: 260f5...384

Skrevet

god plan.

men de fleste lover deg ikke jobb etter endt praksis, uansett hvor god du er. hadde faktisk droppet å si det. Bare sagt er det noen mulighet å få praksisplass her 3mnd.

Anonymous poster hash: 23829...af2
Skrevet

Jeg ville hørt både der og andre steder, om de har ledig jobb. Ville gjort det jeg kunne for å unngå praksisplass via nav.. Men om det ikke er noen ledige stillinger, og de alltids kan ta inn noen for praksis, så er det en god plan B.

Vis at du er en bra ansatt, så kan d hende du får deltid etter praksis. Har man en fot innafor blir det gjerne en del jobb etter hvert. Jeg starta som tilkallingsvikar et sted. Nå har jeg 50% fast vikariat + tilkalling, så jobber 80-100%

Anonymous poster hash: c9bab...19e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...