Gå til innhold

Mørkebrune Acne Pistols: Ja eller nei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nok svarte boots, og tenkte å kjøpe et par mørkebrune Acne Pistols...

Men så er jeg så usikker. Burde man gått for noen lysere? Det blir jo straks vinter. Og mørkebrune går jo fint til mørkeblå bukser etc.

Skal/skal ikke??

Anonymous poster hash: 67b0c...02c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg synes det :) De er klassiske og går med det meste.

Anonymous poster hash: fbf9c...14e
Skrevet

Ikke cognac isteden? :)

Anonymous poster hash: 67b0c...02c
  • Liker 2
Skrevet

Veldig fine, og et bedre valg siden "alle" har svarte. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Har du råd og veldig lyst på, så ja :Nikke:

De er utrolig fine!

Skrevet

Ingen som har bildet av disse skoene????

Anonymous poster hash: bf0b9...09f

Gjest LonelyAngel
Skrevet

acne-pistol-boot-brown-2.jpg

Disse? Synes de er pene, men ikke helt "WOW!!" akkurat.

Skrevet

Ikke! Du burde heller kjøpe den nye modellen som har kommet, de der har alle og alle hadde de for 2 år siden også.

Anonymous poster hash: 7fa9e...899

Skrevet

Ikke! Du burde heller kjøpe den nye modellen som har kommet, de der har alle og alle hadde de for 2 år siden også.Anonymous poster hash: 7fa9e...899

Hvordan er den nye modellen da?

Anonymous poster hash: bf0b9...09f

Skrevet

Ikke! Du burde heller kjøpe den nye modellen som har kommet, de der har alle og alle hadde de for 2 år siden også.

Anonymous poster hash: 7fa9e...899

Colt? Synes ikke den modellen er like fin.

Acne Track er et fint alternativ dersom man ønsker noe som ligner på Pistol men som ikke fullt så mange har. Har begge parene selv og er storfornøyd. De går til det meste og er veldig komfortable å gå i. Eneste kjipe med Pistol er at det virkelig synes på skinnet når de er brukt litt.

Skrevet

Skal du kjøpe brune Pistol hadde jeg kjøpt Coffee eller Cognac, synes mørk brun blir litt kjedelig.

Ellers er jeg enig med andre her som mener at Pistol er noe som "alle" har og kanskje litt kjedelige, men de er gode å gå i.

Jeg har også et par Acne i modellen Star som jeg er superfornøyd med og bruker mye mer enn Pistol. Mye finere til smale bukser og skjørt en Pistol. Hadde egentlig tenkt å kjøpe Cypress men prøvde Star i tillegg og gikk ut av butikken med Starmodellen i stedet.

Skrevet

De er ELSK, men acne sine sko er jo kostbare, så ikke kjøp med mindre du er 100% sikker:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...