Gå til innhold

Åååå, så lei God Morgen Norge...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og den jævla masingen om været heeeele tiden!! Spesielt han ene gutten, syter og klager og snakker om været sendingen gjennom, hver eneste dag!! Jeg blir gaaal!!

Anonymous poster hash: 9772c...2fd

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da foreslår jeg å benytte fjernkontrollen. Enten til å skru av tv'en eller skifte kanal. Veldig enkelt bare man får satt seg inn i hvordan den fungerer.

• Liker 14
Skrevet

Sett heller på nyhetene. GMN er whiterash tv.

Skrevet

Er det noen som tvinger deg til å se på det da?

Har du tv2 så har du mest trolig andre kanaler, så skift til en annen kanal eller slå av tv og finn på noe annet. Er ikke verre enn det sjø'

Anonymous poster hash: 490fb...057
Skrevet

Få deg en jobb istedet for å sitte hjemme og glane på tv.

Anonymous poster hash: cb226...98c
  • Liker 5
Skrevet

Få deg en jobb istedet for å sitte hjemme og glane på tv. Anonymous poster hash: cb226...98c

Haha, jobb har jeg, men kanskje du burde bruke arbeidstiden din på å jobbe, istedet for å sitte på KG å moralisere over andre!!

Nå har jeg sett på GMN betydelig nye lengre enn sutrenissen har jobbet der, så jeg synes jeg er i min fulle rett til å klage over det! Når man et programleder for Norges største morgenshow så går det an å la være å forsikre starten på dagen for massevis av mennesker!

Anonymous poster hash: ecd59...40c

• Liker 8
Skrevet

Har fri :)

Skrevet

Skjønner ikke hvordan noen orker å se på det programmet, det er jo bare gjentakelser, værmeldinger og reklamepauser.

• Liker 6
Skrevet

Få deg en jobb istedet for å sitte hjemme og glane på tv.

Og det kommer fra en som sitter på kvinneguiden kl 10.53 på formiddagen :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Sett på radioen i steden :)

• Liker 2
Skrevet

Og det kommer fra en som sitter på kvinneguiden kl 10.53 på formiddagen :fnise:

Jeg regner med at du har hørt om turnusarbeid? Alle jobber ikke kl. 8 - 16. Mange må også jobbe på kvelden og natta.

Synes GMN er koselig, men liker best Vår og Reidar som programledere.

(hvis det er av interesse, så jobber jeg 100% på dagtid, men har vært hjemme de siste par dagene med sykt barn.)

Anonymous poster hash: 03953...eab

Skrevet

Jeg regner med at du har hørt om turnusarbeid? Alle jobber ikke kl. 8 - 16. Mange må også jobbe på kvelden og natta. Synes GMN er koselig, men liker best Vår og Reidar som programledere.(hvis det er av interesse, så jobber jeg 100% på dagtid, men har vært hjemme de siste par dagene med sykt barn.) Anonymous poster hash: 03953...eab

Du svarer feil person!

• Liker 2
Skrevet

Ble lei god morgen norge jeg også, så jeg sluttet å se på det.

Enkelt og greit :P

Skrevet

Du svarer feil person!

Nei, jeg svarte mamma_mia som kritiserte en person å sitte på KG midt på formiddagen når vedkommende egentlig kunne vært på jobb.

• Liker 2
Skrevet

Jeg regner med at du har hørt om turnusarbeid? Alle jobber ikke kl. 8 - 16. Mange må også jobbe på kvelden og natta.

Synes GMN er koselig, men liker best Vår og Reidar som programledere.

(hvis det er av interesse, så jobber jeg 100% på dagtid, men har vært hjemme de siste par dagene med sykt barn.)

Det var svar til personen som skrev "få deg en jobb istedenfor å sitte hjemme og glane på tv når TS ikke hadde opplyst noe om jobb".

Skrevet

Nei, jeg svarte mamma_mia som kritiserte en person å sitte på KG midt på formiddagen når vedkommende egentlig kunne vært på jobb.

Du misforstår.

• Liker 2
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Så ikke se på det

Eller er du en av disse tullingene som ser på ting du ikke liker bare for å ha noe og klage på

• Liker 1
Skrevet

Helt enig, det morgenprogrammet suger, og vår staude er i blant så frekk at det ikke sku gått an.

Anonymous poster hash: 4f7c7...83f
  • Liker 6
Skrevet

Ble lei god morgen norge jeg også, så jeg sluttet å se på det.

Enkelt og greit :P

Jeg ble lei av GMN, og sendte tv'n vil Fretex 26.gif

Skrevet

helt enig, synes Vår Staude er kjempefrekk. Dessuten sitter hun og måler gjestene opp og ned med øynene., legg merke til det neste gang

Anonymous poster hash: f9f3e...af9
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...