Gå til innhold

spm ang jobb og skatting

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har hatt en fast jobb i flere år nå, her har jeg da så klart levert mitt skattekort, nå har jeg fått en ny jobb i tillegg og får å tjene der må en jo bruke bi inntekt kortet på 36%.. men lurer på om det går ann å bytte, swiden jeg vil tjene mer på denne siste jobben så tenkte jeg å ta det skattekortet fra den første jobben og bruke biinntekt kortet på den første.. går dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest bare lille meg...
Skrevet
jeg har hatt en fast jobb i flere år nå' date=' her har jeg da så klart levert mitt skattekort, nå har jeg fått en ny jobb i tillegg og får å tjene der må en jo bruke bi inntekt kortet på 36%.. men lurer på om det går ann å bytte, swiden jeg vil tjene mer på denne siste jobben så tenkte jeg å ta det skattekortet fra den første jobben og bruke biinntekt kortet på den første.. går dette?[/quote']

Hovedarbeidsgiver skal vel ha del 1 og biarbeidsgiver del 2

Vet ikke om det er den plassen du har flest timer hos som skal ha del 1...

Ble litt uskikker nå.... :sjenert:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er sikkert ikke noe problem å gjøre det slik, evt kan du få deg et nytt skattekort med prosent som er likt for begge jobbene.

Gjest Anonymous
Skrevet

det ene er tabellkort det andre er prosent trekk, dog litt mer ved prosentkortet som er biinntektene... er bare redd det kan skape krøll i skatten... deter vel umuli gå ringe ligningskontoret idisse dager også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...