AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 http://www.nrk.no/video/anmeldelse_bully/A73F5295D41E3CF3/ Noen som så denne? Jeg fikk så utrolig vondt i hjertet mitt og jeg hadde bare lyst til å holde rundt dem alle. INGEN 11åring skal ta livet sitt pga mobbing. Hva med lærerne?! De gjorde ingenting!!!Anonymous poster hash: 3590d...d9c 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Har sett den. Mener at når den kom ut i USA for to år siden, var det store debatter om aldersgrensen på filmen. Den var visst så høy at elevene ikke fikk sett den. Husker at det var en god gruppe med folk som jobbet hardt for at aldersgrensen skulle senkes. Aner ikke hvordan det gikk. Men det sier noe om forholdene i USA. Det er vanskelig å gjøre noe mot mobbing, når man ikke en gang vil tillate at barn får se hvordan mobbing er. Fryktelig trist å se hvordan barn behandler andre, at barn tar livet av seg, og hvordan man fryser ut folk kun på grunn av den de er. Lærerne har jeg ingen respekt for. Fy flate for noen idioter, spesielt hun som dro fram et bilde av sine barn, eller var det barnebarn? Hva faen hadde det med saken å gjøre. Alle burde se den dokumentaren. Anonymous poster hash: 4c802...9ce
nuggets Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Jeg så den og jeg må si at jeg fikk skikkelig klump i magen. Hun inspektøren skulle aldri jobbet på den skolen eller med barn. Så usmakelig å dra frem bilde av sine egne barnebarn i en situasjon der foreldre er redd for livet til sin egen sønn på skulebussen... Som forøvrig inspektøren mente ikke var farlig fordi alle elevene oppførte seg fint og var englebarn på skoleruten. Dette er en film foreldre burde vise til sine barn. Mobbing finnes og selv om Norge er blott flinkere på dette området så er det faktisk en stor grunn til at mennesker gruer seg til skolen, utvikler angst og depresjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå