AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Hei! Jeg har en rammemadrass, altså madrassen som er under overmadrassen, som stinker piss og som dessverre er tisset i. Er det noe vaskeblanding jeg kan ha på for at lukten skal bli bedre? Eller mindre? Anonymous poster hash: f37e1...e43
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Jeg hadde kjøpt ny. Anonymous poster hash: 303e2...ddb 2
Gjest Ironically me Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Vaskevann m grønnsåpe/salmiakk. Vask/fukt skikkelig godt og har du tilgang på våtsuger, så bruker du den etterpå.
Happily_ever_after Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Salmiakk skal fjerne sjenerende lukt, men jeg ville prøvd å rense den. Lei deg en tepperenser som også kan brukes på sofaer ol. Håper det hjelper
Gjest suphadupha Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Dette gjelder forsåvidt hundetiss i sofa, men deler fremgangsmåten min allikevel Tok med hele puta ut, og sprayet med en spray som er beregnet på å fjerne lukt og antibakteriell (jeg har fått denne fra jobben, er egentlig beregnet på sko). Tok så noen 10-litersbøtter med glovarmt vann hvor jeg blandet i litt omo color (noe med enzymene som skal hjelpe på lukt), og helte over sånn at det ble helt gjennomvått. Tok så håndlær og trykket ned mot puten for å få ut verste fukten, og lufttørket så helt. Lukten forsvant! Ang. denne sprayen jeg brukte, så er jeg ganske sikker på at du får kjøpt lignende i dyrebutikk, beregnet på å fjerne tisselukt.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 Haha hva er det som har skjedd hos deg i helga (http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=773468)? Jeg ville kjøpt ny madrass, dyne og pute. Anonymous poster hash: bdda9...5e9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå