Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han dro til millitæret for 2 mnd siden. Ser det er mange som har noen i millitæret, så kanskje jeg kan få noen råd.

Vi har snakka sammen hver dag, ofte han som starter først. Forteller meg hvordan det er der også videre, laange meld. Men nå har han ikke snakket til meg på 2 dager, selvom jeg ser han er pålogga! Han har kun sendt et par smileys.. Jeg vet at han ikke er utro, jeg kjenner han. dessuten snakker han kun dritt om jentene som er der og sier han fullstendig ikke tenker på sex når han er der. Har også spurt om det er noen andre, da har han sakt nei...

Er det jeg som overeagerer? Ser jo at han er pålogga, men sier ingenting. jeg har også slutta å snakke til han, tar hint ganske fort

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

It takes two to tango. Det du gjer no er å drive å teste han. Det fungerer ikkje. Sei Hei, korleis går det? og få igang ein samtale. Å teste kvarandre er utruleg lite konstruktivt.

• Liker 7
Skrevet

Han kan da ikke bruke tiden i militæret til å sitte og dulle med kjæresten hver bidige kveld! Gi nå mannen mulighet til å puste, la ham få muligheten til å glede seg til å treffe deg igjen.

• Liker 5
Skrevet

Jeg skjønner jo det, men når han er pålogga lenge uten å snakke til meg.. Tar jo ikke lang tid å sende en meld likosm :dry:

Før dette ba han meg om å sende "snuskete" bilder, så han hadde noe fint å drømme om - sa han. Fikk gode tilbakemeld. Men en dag etter dette ble det stille fra han..

ts

Skrevet

At han er pålogga betyr ikke at han sitter ved dataen. Kan være at dataen står på og Facebook tror han er aktiv. Kanskje han ser på film sammen med gutta eller noe. Vet godt hvordan det er med en kjæreste som ikke tar kontakt eller sender meldinger.. Hvis det plager deg synes jeg du skal si det til ham. Han vet ikke hvordan jenter tenker, hvilke tendenser vi har til å overtenke hver bidige lille detalj. Så vil jeg anbefale deg å legge vekk facebook og mobil, ta med deg et par venninner ut på byen, kino, jentekveld etc. Få tankene på noe gøy i stedet. :)

Lykke til

Skrevet

Takk, setter veldig pris på det dere sier - det roer nervene, og begynner å forstå nå. Men det som er greia er at han alltid har pleid å snakke til meg på kveldene, og snakke aktivt med meg på dagene. Det har han ikke gjort på 2 dager. Forrige gang dette skjedde viste det seg at han var på en lang marsj (?), men da var han ikke pålogga. Denne gangen er han det uten å si en dritt :(

ts

Skrevet

Bare slapp av du. Skjønner godt at det er lett å overtenke at han ikke vil prate med deg, at han ikke savner deg osv, men han har nesten akkurat flytta til et helt nytt sted, med nye mennesker og MASSE nytt som skjer rundt han hver eneste dag. Han har jo fått en helt ny livsstil, som det tar tid å komme inn i. Kjæresten min er også i militæret, han er snart ferdig tho, men sånn er det uansett når de er der. Man lever i sin egen boble, og de må bruke tid på å sosialisere seg med gutta. Game, se på tv/filmer, og generelt bare ha guttetid. Skjønner at du blir skuffa om han ikke tar kontakt med deg på to dager, men da ville jeg snakket med han. Det gjorde jeg med min kjæreste, og det har gjort det mye lettere - hvertfall for min del. Bare vær åpen og ærlig, ikke bli sur og bare vær noe han kan savne, så skal det nok gå kjempefint skal du se. :)

• Liker 1
Skrevet

Har sikkert hatt seg med ei innpå et kott.

Anonymous poster hash: a0c72...c55
Skrevet

1. Ikke send ham nakenbilder

2. Om dere har et problem: Snakk om det. Fungerer det ikke å snakke om det, fungerer ikke forholdet på sikt.

Anonymous poster hash: 4b551...767
  • Liker 3
Skrevet

Tviler så sterkt på at han er utro så det er ikke i tankene.

JUMO: jeg skjønner det veldig godt, han har mye å sette seg inn i, nye folk å omgås med osv. Men er det ikke litt rart at han er pålogga så lenge uten å si noe til meg? Hå hater å overanalysere

Skrevet

Kanskje du behøver å gjøre noe annet på kveldene enn å sitte og se på at han er pålogget?

• Liker 3
Skrevet

Kanskje du behøver å gjøre noe annet på kveldene enn å sitte og se på at han er pålogget?

ja, tenk at hun forventer å snakke med kjæresten sin.. snakk om å ikke ha et liv!

:sarkasme:

Anonymous poster hash: fab61...05e

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han bare er sliten? Han er jo i militæret tross alt. Og det hender ofte at jeg og min kjæreste er begge pålogga f.eks. skype uten at vi sier noe til hverandre på leeenge.

Kan du heller ikke spørre om alt er i orden siden han pleide å snakke masse med deg, før han brått sluttet selv om han er pålogga(kanskje han mistrives?).

Tror ikke du har noe å bekymre deg for TS:)

Anonymous poster hash: b6a8b...cfd
Skrevet

Herregud? Snakk om å bagatellisere alt. Hvorfor kan ikke du skrive til han da? Sitter du bare der å venter på at han skal skrive til deg? For et forhold.

Anonymous poster hash: 44134...33f
Skrevet

Tenk så stress folk hadde det før i tiden da man måtte sende brev og vente i mange dager på svar. At folk klarte å holde ut helt til chatting kom... :ironi:

Anonymous poster hash: 05992...934
Skrevet

Tviler så sterkt på at han er utro så det er ikke i tankene.

JUMO: jeg skjønner det veldig godt, han har mye å sette seg inn i, nye folk å omgås med osv. Men er det ikke litt rart at han er pålogga så lenge uten å si noe til meg? Hå hater å overanalysere

Så slutt med det. :)

Anonymous poster hash: 05992...934

Skrevet

*lagde meg bruker*

Hvor mange dager kan jeg la det gå før jeg bør reagere..? Han er pålogga på face nesten hele tiden :s

ts

Anonymous poster hash: 0f461...d9f
Skrevet

og jeg aner ikke hvorfor jeg fikk alle de innlegene under brukeren min, kanskje fordi jeg er anonym?

ble medlem idag

Anonymous poster hash: 0f461...d9f
Skrevet

Herregud? Snakk om å bagatellisere alt. Hvorfor kan ikke du skrive til han da? Sitter du bare der å venter på at han skal skrive til deg? For et forhold.

Anonymous poster hash: 44134...33f

Dette er da det stikk motsatte av å bagatellisere? Ille nok at en del har begynt å bruke "bjørnetjeneste" som "stor tjeneste", vi skal ikke snu betydningen av å bagatellisere også.

Jeg tipper forøvrig du tenker langt mer over dette enn ham. Vi gutta er, med en del unntak, ikke så opptatt av det. Jeg kan sende dama tredve meldinger om dagen på enkelte ferieturer og ingen på den neste. Har skjerpet meg på det etter at hun sa fra, men det var ingenting i veien de gangene jeg ikke initierte kontakt heller.

Anonymous poster hash: 3e6cd...8c9

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke bare du si hei? Se hva som skjer?

Anonymous poster hash: 74344...c9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...