Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjæreste sin vennliste på FB inneholder en god del damer, mer enn menn. Men det som irriterer meg litt er at en del damer bare er flyktige bekjentskaper...les: truffet på fest et par ganger, fløret litt med..damer han aldri treffer i det daglige liv og ei heller i sosiale happeninger i vennekretsen.

Veldig viktig å beholde sånne venner på vennelisten? Hva synes du?

Jeg selv har slettet flørter fra single perioder..

Anonymous poster hash: 74741...36b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes at det er unødvendig å beholde slike kontakter på vennelisten.
Har du snakket med han om hva du synes om det?

Skrevet

Jeg synes at det er unødvendig å beholde slike kontakter på vennelisten.

Har du snakket med han om hva du synes om det?

Jeg synes jo også at det er unødvendig å beholde de. Hvorfor er det så spennende å se hva som foregår i livet deres? Hva skal han med de? Han kjenner de ikke..

I en diskusjon angående noe litt annet men som handlet om FB, sa han at han lot vær å kommentere/like "fjellturer" o.l da han fryktet at det ville irritere meg...vel, jeg vet hvem som går fjellturer (jeg sitter ofte ved siden av han når han er på FB) og det er noen av desse venninnene. Og klart det hadde irritert meg om han hadde likt statusene deres. Han hadde da vist dem en oppmerksomhet jeg ikke hadde likt.

Men han synes da at det er verdens mest naturlige ting å beholde de som venner (antagelig til dårlige tider)..

Han skjønner nok ikke problemet (jeg kjenner han)..

Skrevet

Min kjæreste sin vennliste på FB inneholder en god del damer, mer enn menn. Men det som irriterer meg litt er at en del damer bare er flyktige bekjentskaper...les: truffet på fest et par ganger, fløret litt med..damer han aldri treffer i det daglige liv og ei heller i sosiale happeninger i vennekretsen.

Veldig viktig å beholde sånne venner på vennelisten? Hva synes du?

Jeg selv har slettet flørter fra single perioder..

Viktig? Neida det er ikke viktig. Ser heller ikke poenget med å bruke energi på å fjerne de heller.

Skrevet

Jeg syns det er mer bemerkelsesverdig at du teller....

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes jo også at det er unødvendig å beholde de. Hvorfor er det så spennende å se hva som foregår i livet deres? Hva skal han med de? Han kjenner de ikke..

I en diskusjon angående noe litt annet men som handlet om FB, sa han at han lot vær å kommentere/like "fjellturer" o.l da han fryktet at det ville irritere meg...vel, jeg vet hvem som går fjellturer (jeg sitter ofte ved siden av han når han er på FB) og det er noen av desse venninnene. Og klart det hadde irritert meg om han hadde likt statusene deres. Han hadde da vist dem en oppmerksomhet jeg ikke hadde likt.

Men han synes da at det er verdens mest naturlige ting å beholde de som venner (antagelig til dårlige tider)..

Han skjønner nok ikke problemet (jeg kjenner han)..

Det er fint om du forklarer han akkurat hvordan det oppleves for deg, og at du ikke godtar dette.

Du kan jo også spørre han om hvordan han hadde opplevd det, dersom du hadde tidligere flørter på vennelista.

Ting i forbindelse med FB og andre sosiale medier er en ofte ødeleggende faktor for kjærester. Det er viktig for begge parter å si fra om grenser, om hva som ikke er greit og hva som er greit.

Skrevet (endret)

Er det ikke sånn at det er om å gjøre å ha flest mulig venner på FB? Forlk legger da til alt som kan krype og gå for å få mange venner. Det er vel det han vil oppnå. Jeg hadde aldri giddet å bry meg med hvem andre har som venn på FB.

Endret av Morgun
Skrevet

Ser ikke problemet, min har både ekser og venniner :)

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke sånn at det er om å gjøre å ha flest mulig venner på FB? Forlk legger da til alt som kan krype og gå for å få mange venner. Det er vel det han vil oppnå. Jeg hadde aldri giddet å bry meg med hvem andre har som venn på FB.

Tja, mulig han er sånn. Om jeg ser på hans og min venneliste er det en markant forskjell i hvilken type venner han og jeg har. Han har godt og vel 100 venner mer enn meg, men blir så godt som aldri invitert på noe som helst. Jeg har sosial omgang med mange av mine FB-venner. Og nei, det er ikke slik at han har mange venner som ikke er på FB...

Men, at han liker damer er det vel ingen tvil om..flørtepusen...

Skrevet

Tja, mulig han er sånn. Om jeg ser på hans og min venneliste er det en markant forskjell i hvilken type venner han og jeg har. Han har godt og vel 100 venner mer enn meg, men blir så godt som aldri invitert på noe som helst. Jeg har sosial omgang med mange av mine FB-venner. Og nei, det er ikke slik at han har mange venner som ikke er på FB...

Men, at han liker damer er det vel ingen tvil om..flørtepusen...

Hvordan kan du vite det?

Har dere sosial omgang begge to med noen av dine FB-venner?

Hvorfor kaller du han flørtepusen?

Skrevet

Jeg kunne ikke bry meg mindre med hvem mannen min har på kontaktlista på fb. Det har jeg aldri sjekket.

Og selv om du synes det er feil og han synes det er rett, - hvem har gitt deg myndighet til å bestemme at det er din mening som er den mest riktige?

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan du vite det?

Har dere sosial omgang begge to med noen av dine FB-venner?

Hvorfor kaller du han flørtepusen?

Ja, vi har sosial omgang med mine venner og bare det. Takk og lov for at jeg har par-venner vi kan finne på ting sammen med, ellers hadde det blitt dårlig med sosialt liv på oss to i lag.

Flørtepus fordi han er en damefut. Han uttalte en gang at han fant det nesten vanskelig å gå på byn som par, fordi der var han vant til å flørte..stakkar..

Skrevet

Ja, vi har sosial omgang med mine venner og bare det. Takk og lov for at jeg har par-venner vi kan finne på ting sammen med, ellers hadde det blitt dårlig med sosialt liv på oss to i lag.

Flørtepus fordi han er en damefut. Han uttalte en gang at han fant det nesten vanskelig å gå på byn som par, fordi der var han vant til å flørte..stakkar..

Og det tror du blir bedre av at han sletter damer fra Facebook?

• Liker 1
Skrevet

hvorfor er du sammen med han ... ? virker ikke som du har særlig respekt for han som person, på noen måte.

om kjæresten min skulle begynt å blande seg borti hvem jeg er venn med på facebook hadde han ikke blitt gammel her i huset.

• Liker 1
Skrevet

hvorfor er du sammen med han ... ? virker ikke som du har særlig respekt for han som person, på noen måte.

om kjæresten min skulle begynt å blande seg borti hvem jeg er venn med på facebook hadde han ikke blitt gammel her i huset.

Så det er viktigere for deg å beholde ekser/flørter/flyktige mannlige bekjentskap enn å respektere at kjæresten din eventuelt hadde blitt usikker? Vel, man velger sin kamper med omhu..
Skrevet

Så det er viktigere for deg å beholde ekser/flørter/flyktige mannlige bekjentskap enn å respektere at kjæresten din eventuelt hadde blitt usikker? Vel, man velger sin kamper med omhu..

Jeg tror ts bør ta tak i oppførselen hans i det virkelige livet framfor å bekymre seg for vennene hans på Facebook.

• Liker 1
Skrevet

Nei, det jeg sier er at jeg vil ikke ha en ryggløs mann som har behov for å detaljstyre livet mitt

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor snakker du nedsettende om han?

Er du glad i han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...