AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Jeg har en BMI på ca. 23,5. Det er bare en ting jeg ikke forstår med kroppen min. Jeg tydelig slank ved skuldrene, og kragebeina mine er tydelige. Øverste del av ryggen min viser også bena. Armene mine er verken tynne eller tykke. Det samme gjelder leggene. Puppene vil jeg si er sånn passe, bruker størrelse 75C. MEN når det gjelder resten av kroppen så har jeg mye fett under navlen om dere forstår, det samme gjelder lårene og rumpa. Det er så rart fordelt syntes jeg. Er heller ikke en typisk pæreform.. Hoftene er omtrent like brede som skuldrene, og puppene er ikke så små iforhold til resten av kroppen. Det er ikke slik at jeg er megabrei, men det er liksom på disse stedene fettet samler seg. Jeg holder på å gå ned i vekt, for dette plager meg noe. Men føler om jeg går såpass mye ned at jeg er fornøyd med magen, rumpen og lårene at jeg kommer til å se skrapa ut der bena allere er fremtredende.. Er også redd for å miste puppene. Er det noe spesielt jeg kan gjøre for disse områdene? Vet at det ikke går ann å punktslanke, men om det er noen treningsøvelser som kan hjelpe? Hvis det ikke er mulig, så må jeg bare gå ned i vekt, for slik jeg ser det nå så er jeg overvektig disse stedene. (kan ta en håndfull fett både fra magen og fra innsiden av lårene) mens jeg er normalvektig resten av stedene. Ser normal ut med klær på da, men jeg har ikke selvtillit til å vise meg for en gutt/ gå i bikini slik jeg ser ut nå.. Anonymous poster hash: 1f405...4c2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Hos meg samler fettet seg på rumpe og lår. Tren styrke og få litt muskler i overkroppen. Da ser det mer jevnt ut. (Feks: med manualer, armhevinger, pull ups (du kan bruke en stol til hjelp) ) anbefaler styrkevideoene fra treningsprogrammet p90x.Anonymous poster hash: 28ca2...5f9
Nerine_ Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Tren styrke for å stramme opp kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå