Gå til innhold

Hiv med munnsex???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Catwoman

jepp det kan man. Ihvertfall hvis man utfører munnsex på en mann. (på en kvinne vet jeg ikke noe om)

Det er stort sjanse (eller kanskje eneste sjanse) hvis man svelger sæden.

Og selvfølgelig hvis man har sår i munn ol. men det gjelder jo all kontakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niniel

Sitat fra Lommelegen:

"Når det gjelder hiv som med andre seksuelt overførbare sykdommer, så er det ikke mulig å gi noen 100 % sikker garanti for hva som ikke smitter. Derfor snakker vi om sikrere sex - istedet for sikker sex. Noe er mer "farlig" enn andre ting - og det "farligste" i forhold til hiv er når en mann som er hiv-positiv har ubeskyttet (uten kondom) analt samleie med en annen person (kvinne eller mann) - dette ved siden av å dele urene sprøyter med en hiv-psoitiv person.

Ditt spørsmål om om hun som er hiv-positiv kan smitte ved å utføre oralsex på ham (uten at han blir suget med kondom); svaret er at sannsynligheten er liten - men ikke null. Det samme når det gjelder om han får utløsning i munnen hennes - det er liten sjanse for smitte - men ikke null."

http://www.lommelegen.no/sl/slartikkel.asp?visart=4843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Hæ? Det kan umulig gjelde alle sykdommer iallfall.

Trodde ellers at hiv bare kunne smitte gjennom munnsex om man har sår i munnhulen, men mulig jeg tar feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Hæ? Det kan umulig gjelde alle sykdommer iallfall.

Trodde ellers at hiv bare kunne smitte gjennom munnsex om man har sår i munnhulen, men mulig jeg tar feil

f.eks. chlamydia og herpes smitter lett ved munnsex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...