Gå til innhold

Han vil komme ut av skapet for min skyld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en homofil gutt. Skjult, ingen kan virkelig vite at jeg er som jeg er. Har i det siste blir kjent med en ganske søt gutt. Veldig usikker på om det er følelser i bildet, men vi er ikke eksklusive eller noe.

Han er også skjult, men sa at han ville komme ut av skapet for min skyld.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Altså, han mener at han kan komme ut av skapet med meg ved sin side. Men dette er jo ikke noe jeg ønsker, selv om jeg såklart ble smigret... Men av ulike grunner føler jeg at jeg ikke kan det ennå. Jeg er redd for at han skal bli såret. Eller at han skal si noe likevel. :s

Anonymous poster hash: 023c8...f13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ikke gjøre noe du ikke føler deg klqr for. Si at du ikke føler du er klar for det enda

Anonymous poster hash: 37add...6a2

• Liker 2
Skrevet

Jeg er en homofil gutt. Skjult, ingen kan virkelig vite at jeg er som jeg er. Har i det siste blir kjent med en ganske søt gutt. Veldig usikker på om det er følelser i bildet, men vi er ikke eksklusive eller noe.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Altså, han mener at han kan komme ut av skapet med meg ved sin side. Men dette er jo ikke noe jeg ønsker, selv om jeg såklart ble smigret... Men av ulike grunner føler jeg at jeg ikke kan det ennå. Jeg er redd for at han skal bli såret. Eller at han skal si noe likevel. :s

Det er lurt om du snakker med han, og sier fra om at du ikke er komfortabel med at andre får vite om det. Si også at det ikke har noe med han å gjøre, men at det er slik du føler det. Han burde ikke bli såret over dette, når du forklarer det slik som det er.

Det er synd om du er usikker på om han allikevel sier noe til andre. Kanskje dere bør bli bedre kjent før dere går videre i et evt forhold, slik at du vet om du kan stole på han?

Skrevet

Dette er en såpass personlig, privat sak at du må avgjøre selv når og hvordan du skal bekjentgjøre det. Du må ikke føle deg presset av denne andre.

Skrevet

Det er 6 tråder med samme tittel. Har det skjedd en feil under postingen? Du har fått flere svar også på de andre trådene

Skrevet

JEG ER BIFIL og jeg elsker og si det høyt:D jeg er mer tiltrekt av jenter:)

du sier det når du er klar:) jeg kom på familie selskap og sa jeg hadde fått meg jente kjæreste:P

veldig synd at alle ikke bare kan SKRIKE DET HØYT!! håper du en dag kommer ut og sier det:)

Skrevet

I AM GAAAAAAY.

Neida. Skulle ønske jeg kunne si det høyt selv. Men pga. min og min families tro, så kan jeg dessverre ikke være åpen om dette ennå...

Jeg stoler jo på han. Men et feilgrep så er det over liksom. Kanskje det kommer en gang i fylla eller i sinne.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...