Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en dame på 35 år og jeg faller hovedsakelig for menn som er omtrent 5-6 år yngre enn meg. Med andre ord alle menn jeg har hatt interesse for de siste 10 årene har vært 5-6 år yngre enn meg.

Jeg hører ofte fra flere rundt meg at dette ikke er normalt og at jeg burde slutte med det og ha forhold bare med menn som er på min alder eller eldre. Men jeg merker ikke så store forskjeller i mental alder, for meg er 5-6 år ikke så stor forskjell når begge to er 20+. Og så tenner jeg ikke på slike menn. Det er ikke slik at jeg velger dem ut fra alderen, men jeg blir tiltrukket veldig og det viser seg at de er 5 eller 6 år yngre enn meg.

Er det noe galt med meg?

Anonymous poster hash: ce409...59e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det kan jeg ikke forstå. Og hvorfor skal andre blande seg borti ditt kjærlighetsliv?

Mennene du faller for, er jo milevis over lavalder! Hadde de ikke vært det, hadde nok svaret mitt vært ganske annerledes!

Anonymous poster hash: f0909...dd0
Skrevet

Jeg er en dame på 35 år og jeg faller hovedsakelig for menn som er omtrent 5-6 år yngre enn meg. Med andre ord alle menn jeg har hatt interesse for de siste 10 årene har vært 5-6 år yngre enn meg.

Jeg hører ofte fra flere rundt meg at dette ikke er normalt og at jeg burde slutte med det og ha forhold bare med menn som er på min alder eller eldre. Men jeg merker ikke så store forskjeller i mental alder, for meg er 5-6 år ikke så stor forskjell når begge to er 20+. Og så tenner jeg ikke på slike menn. Det er ikke slik at jeg velger dem ut fra alderen, men jeg blir tiltrukket veldig og det viser seg at de er 5 eller 6 år yngre enn meg.

Er det noe galt med meg?

Ikke noe galt. Det er helt normalt :)

Skrevet

Du er 35 og i beste alder. Menn i samme alder kan ha blitt skalla og fått vom. Klart du synes det er tiltrekkende med yngre menn.Ikke bry deg med det andre sier.

Btw, litt yngre menn er mye bedre i senga også ;)

Skrevet

Jeg pleier å si at min grense for yngre-enn-meg går på at de skal være nærmere meg enn barna mine i alder ;)

Skrevet

Man velger jo ikke hvem man faller for, det kan også være tilfeldig. Uansett, om de er 10 år yngre eller 20 år eldre, kos deg. Det spiller absolutt ingen rolle :)

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen. Det er bare så irriterende med folk som skal blande seg i mine avgjørelser når det gjelder hvem jeg har lyst på og hvem jeg går ut med. Godt å lese at det er så mange som oppfatter mitt "problem" som et ikke-problem. :)

Skrevet

Neppe noe problem så lenge du har draget på dem :) Heller en bonus, vil jeg si ;)

Anonymous poster hash: b57e6...8de
Skrevet

Kan ikke se hva som er galt med det. 5-6 år er ikke så mye at folk får hakeslipp av det, heller ;) Du faller jo for menn som er rundt 30 da, sant? Så lenge du har draget på disse, så go for it. De er jo som regel voksne nok, og ikke minst er menn på 30 på sitt deiligste ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...