iceem Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Jeg har kjøpt Mspa sitt oppblåsbare bad. Veldig fornøyd, men etter litt under et år så stoppet det, ødelagt?! Fikk byttet det på garanti akkurat et par dager før den gikk ut!! Så fikk vi nytt. Jeg og min sønn på 2 år badet. Da jeg skulle sette sønnen min ut av badet fikk vi skikkelig el sjokk begge to, vi bare ristet!!!! Garantert 230w.. Alt av skjøteledninger og el anlegg i vårt hus er nytt. Skjøteledningen er helt ny og er en industriledning som tåler veldig mye. Kontaktene ligger i tette kontakt bokser. Det må være badet!! Vi tør ikke bade mer i det! Henvender oss til selger så tilbyr han tilbakebet på 500kr mindre enn vi kjøpte det for, i tilegg må vi kjøre det inn til selger som er 2 timer unna!!! Det gjorde vi også sist som det andre røk!!! Anbefaler og være forsiktig med disse badene spesielt med barn. Stakkars gutten min fikk sjokk!!! Ikke bra for en 2 åring heller skulle man tro.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 230watt? Håper du mener 230 volt, og om dere har fått strøm direkte fra 230v anlegget i huset ditt så burde du vært hos legen å ikke sittet her å prata tull Anonymous poster hash: 6cf87...3ba
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Ok virker som du har greie på dette! Hva fikk oss til og riste sånn at jeg mistet barnet mitt på vei ut av spa bassenget sa?! Ja vet det kan være farlig. Spesielt for et barn på 2 år. Man må ikke til legen for det om man får strøm. prøv og ta i en uisolert ledning hvis du vil prøve! Hørt om jordings feil? Mange døende elektrikere der ute hvis alle skulle dø av el sjokk. Anonymous poster hash: b6468...f6d
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Dessuten stoppet også dette nye badet i dag også. 3 bad rakk vi og ta før det stoppet denne gangen!! Flott... Man får hva man betaler for tydeligvis!! Anonymous poster hash: b6468...f6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå