AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Hvem bruker tumblr her? Og hva er dine favoritt-tumblre? Fortell gjerne litt om hva de poster. Anonymous poster hash: e636e...334
Gjest slettetbruker Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 (endret) Amagaaad ENDELIIG!!!! Tomorrowafteryesterday.tumblr.com ... wonderland-ish greie Dropdeadpale.tumblr.com ... Sånn typisk pale blogg Gorehorrorwhore.tumblr.com ... horror blogg Mumitrollkannibal.tumblr.com ... Masse randome greier egentlig, amatør blogg.. har ikke gjort så mye med den Endret 16. september 2013 av Mephobia
Gjest slettetbruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Og så er mine favoritt-tumblre perks-of-being-chinese a-little-insane youbetter-runlike-thedevil catholicnun pizzaforpresident 87daysbefore
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Amagaaad ENDELIIG!!!! Tomorrowafteryesterday.tumblr.com ... wonderland-ish greie Dropdeadpale.tumblr.com ... Sånn typisk pale blogg Gorehorrorwhore.tumblr.com ... horror blogg Mumitrollkannibal.tumblr.com ... Masse randome greier egentlig Woho, takk!! Har hatt tumblrpause i nesten et år, men startet på nytt igjen idag. Er alltid vanskelig å vite hvor man skal starte når man ikke følger noen. Anonymous poster hash: e636e...334
Gjest slettetbruker Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Woho, takk!! Har hatt tumblrpause i nesten et år, men startet på nytt igjen idag. Er alltid vanskelig å vite hvor man skal starte når man ikke følger noen. Anonymous poster hash: e636e...334 Åjjaa iiih, har laget sånne tråder utallige ganger uten at noen har svart.. Trodde ikke det var noen på tumblr her
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Åjjaa iiih, har laget sånne tråder utallige ganger uten at noen har svart.. Trodde ikke det var noen på tumblr her Jeg har aldri brukt plattformen, men den er jo en av de bedre ut av de hostede. Selv synes jeg Scriptogram virker spennende.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #7 Skrevet 16. september 2013 Åjjaa iiih, har laget sånne tråder utallige ganger uten at noen har svart.. Trodde ikke det var noen på tumblr her Har på følelsen av at mange ikke tør å dele sine egne tumblre ihvertfall. Det er så enkelt å være anonym og forsvinne i mengden der, så det er enklere å dele mer private sider av seg selv der Er stor fan av pale-greier. Men også det litt mørkere. Men reblogger mest natur og sånt. Anonymous poster hash: e636e...334
Gjest slettetbruker Skrevet 16. september 2013 #8 Skrevet 16. september 2013 (endret) Jeg har aldri brukt plattformen, men den er jo en av de bedre ut av de hostede. Selv synes jeg Scriptogram virker spennende. Greia med tumblr er at det er et herlig "miljø" der.. Du blir kjent med folk og du kan på en måte kommunisere med andre uten å snakke med dem. En tumblr blogg sier mye om en person da, for å si det sånn. Har på følelsen av at mange ikke tør å dele sine egne tumblre ihvertfall. Det er så enkelt å være anonym og forsvinne i mengden der, så det er enklere å dele mer private sider av seg selv der Er stor fan av pale-greier. Men også det litt mørkere. Men reblogger mest natur og sånt. Anonymous poster hash: e636e...334 Ja, men likevel.. Jeg synes det ikke er en så stor greie å dele det her, i og med at ingen vet hvem jeg er ;p Du får followe meg daaa (A) Vurderer å lage en green tumblr og fandom tumblr også hva er din tumblr daa? Endret 16. september 2013 av Mephobia
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #9 Skrevet 16. september 2013 Så lenge folk finner plattformen for seg, så er jo det vel og bra.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #10 Skrevet 16. september 2013 Greia med tumblr er at det er et herlig "miljø" der.. Du blir kjent med folk og du kan på en måte kommunisere med andre uten å snakke med dem. En tumblr blogg sier mye om en person da, for å si det sånn. Ja, men likevel.. Jeg synes det ikke er en så stor greie å dele det her, i og med at ingen vet hvem jeg er ;p Du får followe meg daaa (A) Vurderer å lage en green tumblr og fandom tumblr også hva er din tumblr daa? Hva er din tumblr? ;] Anonymous poster hash: e636e...334
Gjest slettetbruker Skrevet 16. september 2013 #11 Skrevet 16. september 2013 (endret) Hva er din tumblr? ;] Anonymous poster hash: e636e...334 Det er de over.. tomorrowafteryesterday og de der ja, jeg selvpromoterte fordi jeg er taper Endret 16. september 2013 av Mephobia
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #12 Skrevet 16. september 2013 Hva med Jux da folkens? Det må da være himmelen for folk som liker å fotografere.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #13 Skrevet 16. september 2013 Hva med Jux da folkens? Det må da være himmelen for folk som liker å fotografere. Jeg er ikke så veldig glad i å fotografere selv. Syns tumblr er ganske ideelt. Liker å samle alle favorittbilder og temaer på et sted(bruker pinterest også, men er ikke organisert nok til at det fungerer optimalt. Litt for glad i kaos). Føler også at tumblr er mer personlig. Også er det et fantastisk sted å møte folk. Jeg har fått nye venner fra hele verden takket være tumblr. Anonymous poster hash: e636e...334
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #14 Skrevet 16. september 2013 Også liker jeg muligheten til å ha en hovedblogg også så mange underblogger man vil Anonymous poster hash: e636e...334
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #15 Skrevet 16. september 2013 Jeg er ikke så veldig glad i å fotografere selv. Syns tumblr er ganske ideelt. Liker å samle alle favorittbilder og temaer på et sted(bruker pinterest også, men er ikke organisert nok til at det fungerer optimalt. Litt for glad i kaos). Føler også at tumblr er mer personlig. Også er det et fantastisk sted å møte folk. Jeg har fått nye venner fra hele verden takket være tumblr. Anonymous poster hash: e636e...334 Vel, Jux ser ut til å være noe for folk som vil noe med sin fotografi og da kan jeg tenke meg at du ikke er i målgruppen.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #16 Skrevet 16. september 2013 Vel, Jux ser ut til å være noe for folk som vil noe med sin fotografi og da kan jeg tenke meg at du ikke er i målgruppen. Hehe, ja. Jeg tar mye bilder altså, men tror ikke de er så veldig interessante for noen andre enn meg og folk jeg kjenner. Skal huske på siden om fotointeressen skulle dukke opp igjen. Pleide å leke meg mye i mørkerom i min yngre dager. Anonymous poster hash: e636e...334
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #17 Skrevet 16. september 2013 Hehe, ja. Jeg tar mye bilder altså, men tror ikke de er så veldig interessante for noen andre enn meg og folk jeg kjenner. Skal huske på siden om fotointeressen skulle dukke opp igjen. Pleide å leke meg mye i mørkerom i min yngre dager. Anonymous poster hash: e636e...334 Kult.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #18 Skrevet 16. september 2013 Jeg sluttet å bruke Tumblr etter at det kom så mye dritt der. Anonymous poster hash: 319cf...98e
miramis Skrevet 17. september 2013 #19 Skrevet 17. september 2013 Ble lei av tumblr når alle sammen begynte å legge ut irriterende sitater med svart hvitt gif'er og de folkene fra Supernatural. Buuu.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2013 #20 Skrevet 17. september 2013 Jeg sluttet å bruke Tumblr etter at det kom så mye dritt der.Anonymous poster hash: 319cf...98e Ble lei av tumblr når alle sammen begynte å legge ut irriterende sitater med svart hvitt gif'er og de folkene fra Supernatural. Buuu. Hva bruker dere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå